|
کدخبر: 124302

باهزینه‌های سرسام آور خرید پوشک بچه چه کنیم؟

تعداد پوشک‌های مصرفی یک کودک بسته به سن او متفاوت است اما بطور متوسط از ۹ تا ۱۲ ماهگی یک نوزاد روزانه ۶ الی ۸ پوشک را خیس خواهد کرد.

فرزند پروری و بزرگ کردن کودک در کنار لحظات شیرینی که برای پدر و مادر به ارمغان می‌آورد بدون شک هزینه‌های زیادی دارد. از جمله هزینه هایی که برای اسباب بازی، لباس، غذا و... می‌شود. اما یکی از نگرانی‌های امروز پدرو مادر‌ها افزایش سرسام آور هزینه‌های خرید پوشک کودک هست. عده‌ای پوشک بچه را به کوهی از هزینه تشبیه می‌کنند.

پوشک بچه

این روزها پدر و مادرهای کمی را میبینیم که از هزینه‌های زیاد خرید پوشک شاکی نباشند. بدون شک پوشک بچه یکی از ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز برای کودک است که با توجه به مشغله پدر و مادرهای امروزی نمیتوان به سادگی آن را حذف یا جایگزین کرد اما میتوان تا حد امکان در هزینه‌های آن صرفه جویی کرد. اگر شما صاحب کودک هستید و یا قصد بچه دار شدن دارید به دنبال روش‌های صرفه جویی در خرید پوشک کودک هستید در این مطلب با ما همراه باشید.

در این مطلب درباره خرید پوشک عمده از بنک چی با تخفیفاتی که ارائه می‌دهد می‌پردازیم و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد.

تعداد پوشک‌های مصرفی یک کودک بسته به سن او متفاوت است اما بطور متوسط از ۹ تا ۱۲ ماهگی یک نوزاد روزانه ۶ الی ۸ پوشک را خیس خواهد کرد. در سنین کمتر این تعداد بیشتر است. بسیاری از کودکان حساسیت‌های پوستی خاصی دارند که نیاز به استفاده از پوشک با کیفیت بالاتری دارند که هرچه کیفیت و قابلیت‌های یک پوشک بالاتر باشد طبیعتا قیمت آن هم بالاتر است.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش روز به روز قیمت‌ها، یک خانواده معمولی احتمالا به سختی می‌تواند از پس هزینه‌های پوشک کودک خود بربیاید.

اما چه راه‌حلی برای صرفه جویی در هزینه‌های پوشک بچه وجود دارد؟

شاید بسیاری از افراد استفاده از پوشک‌های چند بار مصرف را برای صرفه جویی در هزینه‌های کودک مناسب بدانند اما همینطور که گفتیم برای مادران امروزی با حجم مشغله‌های زیاد این امر ممکن نیست علاوه بر این شاید استفاده از این نوع پوشک‌ها برای کودک دلبند شما حساسیت ایجاد کند. پدران و مادران امروزی استفاده از پوشک یکبار مصرف را مناسب تر می‌دانند.

گزینه بعدی برای کاهش هزینه‌های خرید پوشک یکبار مصرف خرید از جشنواره‌های دارای تخفیف است که می‌تواند کمی هزینه‌ها را کاهش دهد که ممکن است این روش همیشه در دسترس نباشد.

 اما بهترین راه خرید عمده پوشک از یک عمده فروشی است. با توجه به نوسان روز به روز قیمت‌ها خرید عمده باعث می‌شود آسیب کمتری از بالا رفتن قیمت‌ها متوجه شما شود. علاوه بر این در خرید عمده با توجه به تعداد بالای خرید عموما تخفیف نیز شامل حال خریدار خواهد شد. با توجه به اینکه کودک شما تا سن مشخصی مصرف‌کننده پوشک است حتما شما هم تا به حال به فکر خرید عمده پوشک برای کودک خود بوده اید. اما با توجه به اینکه پوشک بچه حجم زیادی دارد شاید خیلی امکان خرید عمده و به‌صورت یکجا به دلیل مشکلات جابه‌جایی آن برای شما آسان نبوده باشد. اما امروزه فروشگاه‌های آنلاین به کمک شما آمده‌اند تا بتوانید راحت تر خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین پوشک از بنک چی

 وب سایت بنک چی یک عمده فروشی آنلاین همیشه تخفیف است که شما می‌توانید با خیال راحت تنها با چند کلیک و از طریق یک پرداخت مطمئن هر تعداد پوشک که مورد نیازتان است با تخفیف ویژه خریداری کنید و در به‌صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. ویژه منحصر به فرد بنک چی این است که با تعداد خرید بیشتر تخفیف بیشتری شامل حال شما خواهد شد(تخفیف پلکانی) و به این صورت هزینه هایی که برای خرید پوشک به صورت تکی می‌کنید با خرید عمده پوشک از بنک چی به نوعی سرشکن خواهد شد. علاوه بر این نگران جابه‌جایی تعداد زیادی پوشک نخواهید بود.

بنک چی در محصولات خود انواع مختلفی از برندهای پوشک را ارائه کرده است که شما می‌توانید به راحتی آنها را مقایسه و انتخاب کنید. همچنین تاریخ انقضای محصولات در سایت نمایش داده شده که انتخاب را برای شما راحت تر خواهد کرد.شما می‌توانید با توجه به تجربه قبلی خود از استفاده از یک برند خاص محصول سازگار با کودک خود را انتخاب کنید. علاوه بر این امکان خرید تکی از این وبسایت نیز وجود دارد و شما می‌توانید راحت تر سبد خرید خود را تکمیل کنید.

نویسنده: رپورتاژ
  • Alireza AshouriRoudposhti ارسالی در

    سلام .
    تعداد 18کارتن پوشک مای بیبی سایز 5و6 به طور مساوی داریم که می خواهیم آن را بفروش برسانیم .چنانچه خریدارید پیشنهاد قیمت تان را بدهید تا ارسال شود.

ارسال نظر