|
کدخبر: 123622

خبر خوش برای بازنشستگان

بودجه ۵۱۵ میلیارد تومانی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز به تصویب رسید.

در جلسه ویژه‌ای که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهوری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی برگزار شد، بودجه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز به تصویب رسید.

شایان ذکر است: اساسنامه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در اردیبهشت امسال از سوی رئیس‌جمهوری ابلاغ شده بود.

در این جلسه محمد نیکفر رئیس صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز گزارش کاملی از وضعیت پوشش بیمه‌ای، مالی و بودجه‌ای شامل منابع و مصارف صندوق ارائه کرد.در ادامه آیین نامه چگونگی انتخاب ارکان، تشکیل جلسات و اداره امور دبیرخانه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز بررسی شد.

براساس گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین روند مربوط به منابع ورودی و خروجی‌های اعضا، تبصره‌های ناظر بر اجرای بودجه سال ۹۹ و بررسی و تصویب برنامه و بودجه امسال این صندوق در این جلسه به بحث گذاشته شد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • سید حسین امامی ارسالی در

    با سلام مسؤولین تامین اجتماعی حرف می زنند ولی در عمل هر طوری دلشان بخواهد عمل می کنند این را باید بدانند کوله باری از حق الناس به گردنشان است و اگر یه عنوان یک انسان ویگ مسلمان اعتقاد به دین دارید چرا به جای عمل هی طفره می روید به اعتراض دویست هزارکارگر سخت و زیان آور رسیدگی کنید گرچه فکر نکنم شما اهمیتی نه یه دین می دهید ونه اعتقادی به حق الناس دارید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها