|
کدخبر: 122427

راهکاری برای موفقیت در خرید سهام بورسی

در بازار پر تلاطم این روزهای بورس، همه به دنبال خرید سهام‌هایی هستند که با تحلیل‌های درست قرار است نقشه را سبز رنگ کنند. برای رسیدن به جایگاه‌های عالی و مناسب باید از روش‌های خوب و مناسب هم برای کسب این نتایج استفاده کرد.

اقتصاد راهکاری برای موفقیت در خرید سهام بورسی

در بازار پر تلاطم این روزهای بورس، همه به دنبال خرید سهام‌هایی هستند که با تحلیل‌های درست قرار است نقشه را سبز رنگ کنند. برای رسیدن به جایگاه‌های عالی و مناسب باید از روش‌های خوب و مناسب هم برای کسب این نتایج استفاده کرد.

چگونه در صف خرید اول باشیم؟

برای آنکه بتوانیم در صف‌های خرید جزئی از نفرات اول باشیم، نیاز است که با برخی از مفاهیم و اصطلاحات آشنا بشویم.

ابتدا بیایید از نفر اول صف خرید صحبت کنیم.

به طور معمول نفر اول صف خرید چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه می‌تواند نفر اول باشد؟

نفر اول در صف خرید، هیچ‌گونه فرقی با ما ندارد، فقط سعی و خطاهای بیشتری کرده، از کارگزاری‌های بیشتری استفاده کرده و یک اینترنت پرسرعت‌تر نسبت به ما دارد.

در ادامه به تمام ویژگی‌های نفر اول در صف خرید خواهیم پرداخت و آموزش‌های لازم برای اینکه بدانید چگونه در صف خرید اول باشیم را به شما آموزش خواهیم داد.

اگر شما هم مدتی باشد که در بورس فعالیت داشته باشید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که برخی اوقات با خرید عرضه‌های اولیه در بورس می‌توانید سودهای بسیار بیشتری نسبت به سایر نمادها داشته باشید.

ترفند خرید عرضه اولیه در روز دوم

اگر بخواهیم ساده بگوئیم، هیچ‌گونه ترفندی در کار نیست، بلکه فقط افراد مختلف از ابزارهای مختلف برای خریدهای خود استفاده می‌کنند.

نرم‌افزار سرخطی بورس

نخستین ترفند ممکن که نقل تمام مجالس بورسی است، استفاده ربات سرخطی بورس است.

ربات سرخطی بورس

در واقع ربات‌ها، ربات نیستند! بلکه یک سری نرم‌افزار تحت ویندوز یا موبایل هستند که درخواست ثبت سفارش یا همان ارسال اُردِر شما را رأس زمانی که شما به نرم‌افزار می‌دهید با فواصل زمانی خاص به کارگزاری ارسال می‌کنند.

تا اینجای کار متوجه شدیم هیچ‌گونه معجزه‌ای برای نفر اول صف خرید وجود نداشته است.

سرخطی در بورس

ثبت سفارش سرخطی در بورس، یعنی خرید یک سهم به قیمت همان لحظه یا فروش یک سهم به قیمت همان لحظه.

معمولا سرخطی در بورس، برای سهامداران سودهای بسیار بالایی در مدت زمان کم داشته است.

برای اینکه بتوانید بهترین سرخطی‌ها را در بورس داشته باشید، لازم است از هر ابزار یا روشی برای رسیدن به سرخطی‌های عالی استفاده کنید.

فرض کنید در یک مسابقه قرار دارید، حالا باید از یک مربی خوب، وزرشگاه خوب و یک تمرین مناسب برخوردار باشید تا در مسابقه هم بتوانید کسب نتیجه کنید.

بهترین کارگزاری برای سرخطی

برای اینکه بتوانیم بهترین کارگزاری برای سرخطی را پیدا کنیم، لازم است به چندین مورد توجه داشته باشیم، معمولا کارگزاری‌ها زیرساخت‌های خود را سریع به روز نمی‌کنند و ما به عنوان یک سهام‌دار باید به دنبال پیدا کردن بهترین کارگزاری برای سرخطی باشیم.

بهترین کارگزاری برای سرخطی بورس، می‌تواند کارگزاری باشد که سهامداران راضی‌تری نسبت به سایر کارگزاری‌ها دارد.

برای پیدا کردن سهامداران راضی، می‌توانید از گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی هستند استفاده کنید یا از نظرسنجی‌های واقعی که در سایت تجارت‌نیوز و سایر سایت‌های خبری وجود دارد بهره ببرید.

اینترنت پر سرعت برای سرخطی:

برای داشتن بهترین اینترنت سرخطی، شما می‌توانید از سرور مجازی بورس استفاده کنید.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس در واقع یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن است که به یک اینترنت فیبر نوری متصل شده است.

به شما دسترسی داده می‌شود که از هر نقطه از ایران به این کامپیوتر وصل شوید و با استفاده از سرعت اینترنت بالایی که دارد اقدام به زدن سرخطی بورس کنید.

هیچ فرقی نمی‌کند از کجای ایران باشید، در هر صورت به شما پینگ ۱ میلی ثانیه با سرعت اینترنت تا ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه داده خواهد شد تا به عنوان یک سهام‌دار در رقابت و صف‌های خرید و فروش بهترین نتایج را بتوانید کسب کنید.

نتیجه‌گیری:

در این پست سعی کردیم تمامی عواملی که باعث می‌شود افراد بهترین نتایج در سرخطی بورس کسب کنند را به شما بگوییم.

با این حال باید تا اینجا متوجه شده باشید نفر اول صف خرید، چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه نفر اول صف می‌شود.

امیدواریم شما هم بتوانید پس از خواندن این پست تبدیل به یکی از نفرات برتر صف‌های خرید بشوید و پر افتخارترین سرخطی‌های بورس را در پنل کارگزاری خود به‌دست آورید.

سرخطی بورس، بدون استفاده از یک اینترنت پر سرعت با پینگ یک میلی ثانیه و سرعت اینترنت بالا تقریبا غیر ممکن شده و سهام‌داران بورسی باید به دنبال پرسرعت‌ترین اینترنت‌ها برای کسب بهترین نتایج در بورس باشند.

برای تهیه بهترین سرور مجازی بورس با پنیگ ۱ میلی ثانیه و اینترنت ۱۰ گیگ، می‌توانید از شرکت وب داده استفاده نمایید.

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها