|
کدخبر: 120849

معاملات بورس ۵۰ درصد افت کرد / سقوط ۲.۵ درصدی شاخص

با وجود حمایت‌‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها از سهم‌های بنیادین بازار امروز (دوشنبه) با فشار عرضه در ۸۸ درصد سهم‌ها شروع به کار کرد و شاخص کل ۲٫۵ درصد ریزش کرد.

اقتصاد معاملات بورس ۵۰ درصد افت کرد / سقوط ۲.۵ درصدی شاخص

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با وجود حمایت‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها حدود ۲.۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن بیش از ۱ درصد ریزش داشت.

در پایان معاملات امروز ارزش معاملات بازار سهام حدود ۶۰ درصد نسبت به روز قبل کاهش داشت و تعداد معاملات بازار نیز بیش از ۵۰ درصد افت کرده است.

نمادهای خودرویی همچنان با فشار شدید عرضه بیشترین عرضه در بازار را به خود اختصاص دادند و همچنین ارزش معاملات خرد امروز بازار ۴۳۲۰ میلیارد تومان بود که کمترین مبلغ در ماه های اخیر بوده است.

امروز نمادهای شستا و خودرو به عات افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند، همچینن نمادهای فولاد، فملی و فارس به ترتیب با ۵۰۰۳، ۴۰۹۹ و ۳۳۵۸ بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. همچنین نماد پالایشی برترین تقاضا را در بازار داشت.

شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید با حداکثر ۱۲۰۰ سهم برای هر نفر و دامنه قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۷۵۰ هزار ریال روز چهارشنبه ۹۹/۶/۱۹ در بازار سهام عرضه می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر