|
کدخبر: 120741

انتصاب جدید در سازمان بورس

مدیران جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس منصوب شدند.

اقتصاد انتصاب جدید در سازمان بورس

سیاوش وکیلی به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب و جایگزین یاسر فلاح شد.

وکیلی با حدود ۲۵ سال سابقه فعالیت بورسی، مسوولیت هایی همچون مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری بهمن، مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سامان ایرانیان را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از این یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار بود که برگزاری چهار دوره جشنواره بورس و رسانه، چهار دوره لیگ ستارگان بورس، ضرب سکه ۵۰۰ تومانی یادبود بازار سرمایه و تشکیل شورای سیاستگذاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از جمله اقدامات وی در این سمت بوده است.

از سوی دیگر درپی کناره گیری یاسر فلاح از سمت مدیرعاملی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، بهنام بهزادفر عهده دار این پست شد.

بهزادفر از بهمن سال ۹۶ مدیر آموزش و فرهنگ‌سازی این شرکت بود و مدیریت اعضای کانون کارگزاران بورس، تدریس در دانشگاه و بیش از یک دهه حضور در جایگاه‌های مختلف بازار سرمایه را در سوابق کاری دارا است.

اهتمام ویژه به تهیه و تدوین سند راهبردی فرهنگ‌سازی و آموزش، اجرای برنامه‌های عملیاتی و هدفمند برای اقشار مختلف جامعه با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و افزایش دانش مالی، توجه ویژه به تولید محصولات فرهنگی و آموزشی جدید، ساماندهی موسسات آموزشی بازار سرمایه و ارتباط مداوم با رسانه‌های جمعی از جمله اهداف این مدیر فرهنگی بازار سرمایه بوده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها