|
کدخبر: 113392

نگاهی به روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه مرداد با صعود نسبی همراه بود به طوریکه قیمت دلار نسبت به هفته گذشته ۵۰۰ تومان افزایش یافت و به رقم ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

اقتصاد نگاهی به روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه مرداد با صعود نسبی همراه بود به طوریکه قیمت دلار نسبت به هفته گذشته ۵۰۰ تومان افزایش یافت و به رقم ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

دلار در صرافی ملی در هفته دوم ماه مرداد، نوسان چندانی نداشت و تنها ۵۰۰ تومان افزایش یافت که سرانجام در پایان هفته با رقم ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی در روز پنج‌شنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان ماندگار ماند.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی در ابتدای روز ۲۰۰ تومان کاهش یافت که در ادامه فعالیت بازارها بار دیگر شاهد افت ۳۰۰ تومانی قیمت‌‌‌ها بودیم و بر این اساس قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه در ابتدای روز قیمت دلار در صرافی ملی ۲ هزار تومان کاهش یافت و به رقم ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که در ادامه فعالیت بازارها این نرخ با افت ۱۵۰ تومان دیگر روبرو شد و بهای دلار به رقم ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان رسید، قیمت یورو نیز در این روز پس از کاهش هزار و ۶۵۰ تومانی به رقم ۲۳ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

گفتنی است، امروز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها