|
کدخبر: 113225

قیمت خانه تا شهریور ۹۹ چه می‌شود؟

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن می‌گوید: آنچه از وضعیت فعلی بازار مسکن قابل مشاهده است، متوسط قیمت مسکن تا پایان شهریور افزایش می‌یابد؛ این در حالی است که تولید مسکن نسبت به گذشته بیشتر شده است.

اقتصاد قیمت خانه تا شهریور ۹۹ چه می‌شود؟

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن تهران در پاسخ به این پرسش که آیا متوسط قیمت مسکن در تهران افزایش خواهد یافت یا خیر؟ گفت: به دلیل افزایش قیمت ارز پیش‌بینی می‌شود متوسط قیمت مسکن در بازار افزایش یابد. امروز متوسط قیمت مسکن در شهر تهران ۲۱ میلیون تومان است؛ این در حالی است که متوسط قیمت مسکن تا پایان شهریور به متری ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان می‌رسد.

رامین گوران اوریمی افزود: هر چند که این روزها با کمک دستگاه‌های مسئول ساخت‌وساز خانه در اولویت قرار گرفته و تولید مسکن نیز نسبت به ماه‌های گذشته افزایش یافته است، قطعا با تولید مسکن جلوی افزایش بی‌رویه قیمت مسکن گرفته خواهد شد.

او اظهار کرد: در سه ماه گذشته قیمت میلگرد پنج هزار و ۵۰۰ تومان بود؛ این در حالی است که امروز قیمت میلگرد به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. این قیمت‎ها در حالی که اعلام می‌شود که هنوز افزایش قیمت میلگرد در ساخت‌وسازهای امروزی لحاظ نشده است.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    هیچ بقالی نمیگه ماست من ترش است .معلومه که این اقا دوست داره قیمت گرون بشه .یک د یوانه سنگی توی چاه میندازه صد تا عاقل نم ی تونه درش بیاره لطفا با ادم حسابی مصاحب ه کنید

  • شیرازی ارسالی در

    متوسط قیمت از۱۴۰۰۰رسید به ۲۱۰۰۰ت چون دلا ربه۲۶۰۰۰ت رسید حالا که به ۲۲۰۰۰رسید بازم ایشان میگه قیمت بالا میاد ازیک اقتصاددا ن لطفا بپرسید.

  • ناشناس ارسالی در

    همین اقا می بینه رکود حاکم و قیمت در حال ریزش است وبه نظر می رسه واحد های زیادی داره این هم داره از این دنیا خداحافظی می کنه چون این روزها متضرر می شه وواحد های خودشو تا پایان سال ۱۴۰۴ به علت رکود نمی تونه بفروشها وهر روز نگاهشان می کنه .گه ی پشت به زین و گهی زین به پشت

  • ناشناس ارسالی در

    مطمئن باشد قیمت مسکن در ایران هرگز پایین نخواهد امد فقط وقتی ثبات برقرار بشه چند سال همانجا می ماند. اگر سرمایه ای دارید و به خانه نیاز دارید زودتر بخرید نمونه اش وقتی ارز از ۱۹ دستوری اومد شد ۱۰ توما ن مسکن نه تنها پایین نیامد بلکه رشد هم ک رد. عرضه و تقاضا و نرخ ارز در قیمت مسکن خیلی موثر هستند و چون یک نیاز است در تم ام کشورها قیمت بالایی دارد ولی کشورهای پ یشرفته از مردمشان حمایت می کند ۹۰ درصد م لک را وام می دهد. یا کمک هزینه اجاره می دهند ولی اینجا دلالان اجازه نمیدهند مرد م خانه دار شوند. تا وام زیاد میشود بهای ملک هم بالا می رود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها