|
کدخبر: 112525

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۵/۰۵)

اخبار مهم بورسی امروز (یکشنبه) در این گزارش جمع‌آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۵/۰۵)

مشتریان کارگزاری آگاه بخوانند

اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه مشکلات زیادی را برای کاربران این کارگزاری ایجاد کرده است.

اگر صاحب سهام عدالت هستید بخوانید

شورای عالی بورس و اوراق بهادار در جلسات پانزدهم اردیبهشت، بیست و سوم و سی ام اردیبهشت، ششم خرداد، سوم و بیست و سوم تیر و همچنین چهارم مرداد در اجرای ابلاغیه ۹ اردیبهشت مقام معظم رهبری‌ آیین نامه اجرایی آزاد‌سازی سهام عدالت را تصویب کرد.

سهام بورسی که بیشترین افزایش و کاهش قیمت داشتند (۹۹/۰۵/۰۵)

نمادهای بورسی که بیشترین افزایش و کاهش قیمت در جریان معاملات امروز (یکشنبه) را تجربه کرده‌اند در این گزارش جمع‌آوری شده است.

ورق بورس برگشت

در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سرمایه، شاخص بورس ریزش کرد.

یک نماد بورسی با سود چشمگیر بازگشایی شد

براساس اطلاعیه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس، نماد شرکت خودرسازی سایپا امروز پس از برگزار نشدن مجمع عمومی و افشای اطلاعات گروه الف، بدون محدودیت قیمت بازگشایی می‌شود.

۴ شرکت جدید در آستانه عرضه در بورس

معاون بازار فرابورس با بیان اینکه چهار شرکت در صف عرضه اولیه در فرابورس هستند، گفت: سهام یکی از چهار شرکت مذکور، اواخر همین هفته عرضه می‌شود.

برندگان بورسی تیرماه را بشناسید

پس از عبور شاخص کل بورس تهران از مرز یک میلیون واحدی در میانه خردادماه، حال شاخص سهام تنها ۲ درصد تا عبور از مرز روانی ۲ میلیون واحد فاصله دارد. به این ترتیب در کمتر از ۵۰ روز، حدود یک میلیون واحد به ارتفاع دماسنج تالار شیشه‌ای افزوده شده است.

امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت فراهم شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، گفت: بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، امکان فروش ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد سهام عدالت فراهم می‌شود.

جزییاتی جدید از بورس مسکن

عضو شورای عالی بورس گفت: در بورس املاک و مستغلات، صندوق‌های مختلف و طرح‌های متری مسکن وجود دارد که علاقمندان با توجه به مبلغ سرمایه گذاریشان، می‌توانند هر ساله بخشی از منابع خود را تبدیل به متراژ کنند.

اهداف اصلی تشکیل بورس مسکن چیست؟

دبیر شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار از مصوبه یکصدوهشتادوهفتمین جلسه این شورا برای تأسیس بورس املاک، مستغلات و امتیازات با سرمایه ثبت‌شده پنج‌هزار میلیارد تومانی در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها