|
کدخبر: 112163

آیا الان برای خرید طلا فرصت مناسبی است؟ + پیش بینی قیمت ها

یکی از دغدغه های سرمایه گذاران و مردم در شرایط نامناسب اقتصادی حفظ سرمایه شان می باشد. طلا یکی از کالاهایی است که می تواند سرمایه افراد حفظ کرده و آن را از آسیب های ناشی از بحران اقتصادی و تورم مصون بدارد.

اقتصاد آیا الان برای خرید طلا فرصت مناسبی است؟ + پیش بینی قیمت ها

طی ماه های گذشته خرید طلا توسط سرمایه گذاران به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است چرا که با شیوع بیماری کووید-۱۹ بر اثر ویروس کرونا بحران های اقتصادی شروع شده و آن ها برای حفظ سرمایه خود به این بازار رو آوردند.

قیمت طلا در ماه های گذشته و از ابتدای شیوع بیماری کرونا رو به افزایش گذاشته و هم اکنون در بالاترین میزان چند ساله خود قرار دارد که باعث شده تا خرید طلا در حال حاضر سخت تر و پر ریسک تر از چند ماه پیش شود. اما آیا هنوز خرید طلا یک کار منطقی محسوب می شود؟

در جواب این سؤال باید پاسخ مثبت داد. چراکه همچنان پیش بینی ها و نمودار های طلا نشانگر بالا رفتن قیمت آن می باشند. یعنی هرچند باید قیمت طلا را بالا تر از چند ماه پیش بخرید ولی باز هم سود خواهید کرد.

کارشناسان بازار پیش بینی می کنند که قیمت طلا طی چند ماه آینده(کمترین پیش بینی سه ماه می باشد) به ۲۰۰۰ دلار خواهد رسید که نسبت به قیمت فعلی آن بیش از صد دلار سود در هر انس را تضمین می کند.

البته پیشنهاد کارشناسان برای خرید طلا این است که پس از گران شدن های زیاد مانند این چند روز اخیر منتظر بمانید تا طلا وارد نوسان شده و در کمترین قیمت ممکن آن را خریداری کنید تا به سود بیشتری دستیابی پیدا کنید.

 

 

منبع: پایگاه آموزشی،‌ اطلاع رسانی و آموزشی طلا

ارسال نظر