|
کدخبر: 111609 شاپور پشابادی

اختصاصی گسترش‌نیوز از نشست خبری رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان:

خدمات گارانتی شرکت‌ها را اینجا ببینید

امروز یک نشست خبری با حضور سرپرست وزارت صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در محل وزارتخانه برگزار شد.

اقتصاد خدمات گارانتی شرکت‌ها را اینجا ببینید

عباس تابش ریس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی که با حضور وزیر صمت در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت: از فردا هیچ یک از پرونده‌های بازرسی را به صورت الکترونیک به سازمان تعزیرات ارسال نخواهیم کرد. تمامی پروندها الکترونیکی خواهد شد.

وی در ارتباط با موضوع فروش نهاده‌ها اظهار  کرد: بعضی مرغداران ادعا می‌کنند که نهاده را در بازار ازاد و به قیمتی بسیار بیشتر از قیمت مصوب خریداری می‌کنند. از آنها می‌خواهیم مدارک و مستندات خود را ارائه کنند چون نهاده فقط در دو مجرای قانونی توزیع می‌شود و حداقل روی کاعذ امکان گرانفروشی آن در بازار ازاد وجود ندارد.

وی همچنین در ارتباط با موصوع پیگیری بررسی تخلفات فولادی گفت: در این باره بالغ بر صد پرونده تشکیل شده است اما همکاران در استان‌ها فقط چند مورد را پیگیری کرده‌اند. قصد ندارم اختیارات استانی را محدود کنم اما پیگیری‌ها باید تسریع شود.

سامانه خدمات گارانتی از جمله ۴ سامانه‌ای بود که امروز ذیل برنامه رونمایی از سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی معرفی شد. طبق اطلاعات ارائه شده در مراسم تاکنون بالغ بر ۶۰۰ شرکت گارانتی‌دار اطلاعات مرتبط را در این سامانه ارائه کرده‌اند. مردم با مراجعه به سامانه می‌توانند از جزییات خدمات پس از فروش شرکت‌های ثبت نام شده مطلع شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها