|
کدخبر: 111541

قدردانی رییس اتحادیه صادرکنندگان قزوین از سرپرست صمت

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین طی نامه ای، از سرپرست وزارت صمت به علت پیگیری های صورت گرفته در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صادراتی پس از سفر اخیر به این استان تشکر و قدردانی کرد.

اقتصاد قدردانی رییس اتحادیه صادرکنندگان قزوین از سرپرست صمت

در جریان سفیر سفر اخیر مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت به استان قزوین و مطرح کردن برخی مشکلات توسط تولیدکنندگان و صادرکنندگان این استان، بخشی از این مشکلات رفع شده است.

مهدی عبدیان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین طی نامه ای از پیگیری های انجام شده توسط سرپرست وزارت صمت جهت حل مشکلات واحدهای صنعتی و صادراتی استان پس از سفر اخیر به استان قزوین تشکر و قدردانی کرد؛ متن نامه به شرح ذیل می باشد:

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از نعمات عظیم خداوندی و مسند خدمتگزاری به مردم توفیقی والاست

برادر ارجمند جنای آقای دکتر مدرس خیابانی 

سرپرست محترم وزارت صنعت ، معدن و تجارت

 باستحضار می رساند، در شرایط سخت کنونی با توجه به تحریم های ظالمانه و بیماری کرونا، تولید کنندگان و صادرکنندگان با فراز و نشیب ها و مشکلاتی عدیده ی دست و پنجه نرم می کنند حال در این شرایط، حضور مسوولین دلسوز و کارآمدی که به درددل ها و مشکلات بخش تولید و صادرات توجه نمایند موجبات دلگرمی برای ادامه مسیر تولید وپیشرفت خواهد بود.

طی سفر اخیر حضرتعالی و هیات همراه به استان قزوین و حضور در مراسم تجلیل از صادرکنندگان این استان و همچنین توجه ویژه شما به مشکلات مطرح شده تولید کنندگان و صادرکنندگانی که مسائل خود را بیان نموده بودند، موجبات تسهیل در امور و راه گشایی در رفع اکثر مشکلات مطرح شده را فراهم آورد که در فرآیند توسعه اشتغال و رفع موانع تولید و صادرات این استان موثر خواهد بود. بدون تردید نقش شما و همکاران و همراهان تان در بدست آمدن این دستاوردها کم نظیر و قابل تقدیر است.

از اینرو بر خود واجب دانستم بدینوسیله از زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در راه خدمت به چرخه تولید و صادرات و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید به منظور عملیاتی نمودن سیاست های کشوراسلامی مان ایران در سایه توجهات مقام معظم رهبری  در سال "جهش تولید"  تشکر و قدردانی نمایم.

 امید است که با تاییدات خداوند متعال و در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای خدمت به ایران اسلامی بیش از پیش مؤید و منصور باشید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها