|
کدخبر: 111358

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین خبرداد؛

طرح ملی دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی

ابراهیم دژرفتار هدف از اجرای این طرح ملی را جایگزینی گاز طبیعی فشرده (CNG) به جای بنزین در خودروهای عمومی اعلام کرد وگفت: امروزه استفاده از گاز طبیعی فشرده (CNG) به عنوان یک سوخت پاک در خودروها، علاوه بر صرفه اقتصادی برای مالکین خودرو، افزایش رشد اقتصادی، صرفه جویی در مصرف بنزین و کاهش آلودگیهای زیست محیطی را به دنبال خواهد داشت.

اقتصاد طرح ملی دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی

مدیر شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه قزوین افزود: در جهت تحقق مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر حمایت از مصرف گاز طبیعی فشرده (CNG) در خودروها و دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی (وانت و تاکسی)، در حال حاضر این طرح ملی بصورت رایگان و با ثبت نام در سایت gcr.niopdc.ir  انجام می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در رابطه با اطلاع رسانی این طرح ملی سعی برآن شد تا با استفاده از ظرفیتهای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای در سطح استان، ترویج و فرهنگ سازی استفاده از گاز‌طبیعی به صورت جامع و مؤثر صورت پذیرد. از این رو نصب بنر در جایگاهها، میادین میوه و تره‌بار و تابلوهای شهری در سطح استان قزوین عملیاتی شد.

مدیر منطقه قزوین گفت: ازآغاز این طرح تا کنون ۲۴۳ نفر در استان قزوین اطلاعات خودروی خود را در سامانهgcr.niopdc.ir  ثبت کرده اند که از این تعداد نیز ۷۴ خودرو دوگانه سوز شده اند. لازم به توضیح است فرآِیند دوگانه سوز کردن خودروها با اولویت بندی ثبت نام به صورت رایگان و در مراکز مجاز استان قزوین انجام می شود.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها