|
کدخبر: 110960

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۲۸)

اخبار مهم بورسی در این گزارش جمع‌آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۲۸)

سهام بورسی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند (۹۹/۰۴/۲۸)

امروز (شنبه) بورس، هفته را با ریزش آغاز کرد.

کام بورس بازان تلخ شد

​شاخص کل بورس در روز شنبه ۲۸ تیر و در پایان معاملات نخستین روز هفته با رشد منفی ۳۰ هزار و ۹۱۲ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۸۱۰ هزار و ۷۸۸ واحد رسید.

رشد چشمگیر در انتظار یک نماد بورسی

هیات مدیره شرکت باما که در حوزه تولید شمش روی فعالیت دارد پیشنهاد افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی را به مجمع عمومی فوق‌العاده داده است.

اعلام زمان معاملات چند نماد بورسی

معاملات در آریا، پیزد، وپویا و رافزا تا اطلاع بعدی صرفا از ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به صورت حراج پیوسته بدون مرحله پیش‌گشایش برگزار خواهد شد.

ارزش روز سهام عدالت (۹۹/۰۴/۲۸)

آخرین به روز رسانی سامانه سهام عدالت حاکی از آن است که ارزش واقعی سهام با توجه به ارزش اولیه سهام ۴۹۲ هزار تومان، از ابتدای خردادماه امسال تاکنون حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

شستا دو در راه بازار بورس؟

عرضه شستا در روزهای نخست امسال نقش مهمی در تقویت طرف عرضه در بازار سهام داشت. حالا در صورت نهایی شدن انتقال سهام ۱۰ شرکت دولتی، شمار شرکت‌هایی که مستقیما تحت‌کنترل سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند، به ۲۱ عدد می‌رسد.

وضعیت بورس در هفته آخر تیر چگونه خواهد بود؟

در نظرسنجی این هفته، بیشتر کارشناسان بازار سرمایه روند شاخص را منفی پیش‌بینی کردند که در این بین سه تن از تحلیلگران خلاف نظر سایرین باور به مثبت بودن بازار دارند.

تاثیر افزایش قیمت دلار بر بورس چگونه است؟

این روزها زمزمه‌ای مبهم در بازار سرمایه شنیده می‌شود؛ برخی تحلیلگران می‌گویند؛ از یک جایی به بعد رشد نرخ دلار به معنای مهیا شدن شرایط برای نزول شاخص بورس است. با رشد افسارگسیخته نرخ دلار، به ویژه در هفته‌های اخیر این سوال در ذهن فعالان بازار سرمایه ایجاد شده که آیا تندتر شدن تب اقتصاد می‌تواند حرکت شاخص‌های بورس را معکوس کند؟

سهامی که ۳۶ برابر رشد داشته است + جدول

با رشد شاخص بورس، ارزش سهام عدالت نیز در طول هفته گذشته افزایش پیدا کرده و نسبت به سال ۸۵ نیز با رشد ۳۶ برابری همراه بوده است.

سهام عدالت به جاماندگان داده می‌شود؟

ارزش سهام باقی‌مانده از سهام عدالت را حدود ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تخمین زده است که بسته به رشد نرخ سهام شرکت‌های سهام عدالتی در بازار سرمایه، ارزش روز این دارایی می‌تواند تغییر کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها