|
کدخبر: 109273

قیمت جدید دلار (۹۹/۰۴/۱۹)

همزمان با افزایش نرخ ارز در بازار آزاد، قیمت‌ها در صرافی‌های بانکی نیز صعودی شده به‌نحوی که هم‌اکنون نرخ دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۲۲هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ یورو ۲۴هزار و ۴۴۰ تومان تعیین شده است.

اقتصاد قیمت جدید دلار (۹۹/۰۴/۱۹)

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه نرخ دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با نرخ ۲۲ هزار تومان خریداری می‌کنند،

بر همین‌ اساس طی روز جاری نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۴۴۰ تومان اعلام شده است؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد نرخ دلار ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ یورو ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ دلار از در روزهای اخیر دوباره وارد کانال ۲۲هزارتومانی شده است.

گفتنی است، همزمان با افزایش چشم‌گیر نرخ ارز در بازار آزاد، بازارساز نرخ خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی را به‌صورت محسوسی افزایش داده و سعی کرده است قیمت‌ها نزدیک به بازار آزاد باشد.

این تلاش بازارساز به‌منظور کاهش آربیتراژ بین صرافی‌های بانکی و بازار آزاد انجام شده است؛ بازارساز این‌بار بدون هراس از رشد قیمت‌ها، با ثبت رکوردهای بالا و بی‌سابقه در تابلوی صرافی‌ها، سعی دارد مانع از ورود تقاضای کاذب و سفته‌بازی به صرافی‌های بانکی شود.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار امریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر