|
کدخبر: 107263

مبلغ وام بازنشستگان افزایش یافت

دبیر کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: مبلغ وام بازنشستگان در امسال به چهار میلیون تومان رسیده است.

اقتصاد مبلغ وام بازنشستگان افزایش یافت

محمد اسدی در این باره اظهار کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تکلیف قانونی سازمان تأمین اجتماعی است و تا آنجا که مطلع شده‌ایم با پیگیری‌های مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و وزیر رفاه مراحل نهایی واگذاری سهام و سایر منابع از سوی دولت به سازمان تأمین اجتماعی درحال انجام است.

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

وی افزود: امید زیادی در بین بازنشستگان برای تحقق این مطالبه چندین ساله ایجاد شده است. طی سنوات متمادی در زمینه حق مسکن و خواربار بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش قابل توجهی صورت نگرفته و درحال‌حاضر مبالغ ناچیزی دریافت می‌کنند که انتظار می‌رود در امسال این افزایش صورت گیرد.

دبیر کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تلاش و پیگیری فراوان مدیریت سازمان تأمین اجتماعی برای دریافت مطالبات سازمان از دولت و تجهیز منابع به منظور افزایش حق مسکن و خواربار و همچنین اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: امیدواریم این اقدامات اساسی در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

حقوق بازنشستگان

اسدی افزایش حقوق بازنشستگان تا حداقل دو میلیون ۸۰۰ هزار تومان را مطالبه اصلی و خواسته اولیه تشکل‌های بازنشستگان عنوان کرد و گفت: از وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انتظار داریم که همسان‌سازی و افزایش حق مسکن و خواربار را هرچه سریعتر اجرا کنند.

وام بازنشستگان

وی با اشاره به افزایش مبلغ و تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافته به بازنشستگان تأمین اجتماعی در امسال گفت: مبلغ وام بازنشستگان در امسال به چهار میلیون تومان رسیده است. امیدواریم سازوکار پرداخت این تسهیلات نیز هرچه زودتر از سوی سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ و پرداخت وام‌ها آغاز شود.

 

منبع: رکنا
  • صبا ارسالی در

    اقای ربیعی وروحانی شما که براحتی حق بازن شستگان تامین اجتماعی را پایمال میکنیید و قانون اساسی را زیر پایتان له میکنید ۴۱در صد تورم شما ۱۵درصد حقوق اضافه کردید شما چطور میتونید مجری قانون اساسی کشور باشید
    بدانید خدا وجود دارد یکبار خداون د شما دونفر راگوشمالی کرد ازطریق از دست دادن عزیز انتان ولی شما مثل اینکه فراموش کردید بدانید دوباره گوشمالی میبینید (یک بازنشسته)

  • رجبعلی چیت ساز ارسالی در

    باسلام و تشکر از مدیر عامل و دست اندارکا ران سازمان تامین درجهت احقاق حق چندین سا له ما باز نشستگان ،آرزوی توفیق روز افزون برای شما از خداوند متعال خواستاریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها