|
کدخبر: 103021

خبر خوش درخصوص دستمزد ۹۹

عضو کارگری شورای‌عالی کار با انتشار متنی در اینستاگرام تاکید کرد که مبلغ کسر شده از پایه سنواتی در سایر سطوح عینا به حقوق پایه اضافه می‌شود.

اقتصاد خبر خوش درخصوص دستمزد ۹۹

علی خدایی با انتشار متنی در ایسنتاگرام تاکید کرد که مبلغ کسر شده از پایه سنواتی در سایر سطوح، عینا به حقوق پایه اضافه می‌شود.

وی همچنین نوشت: این خبر که از سایر سطوح کسر شده و به حداقل دستمزد اضافه شده است، کذب است. علاوه بر افزایش حق مسکن سایر سطوح مزدی ۱۵ درصد به اضافه روزانه ۵۵۰۰ تومان افزوده می‌شود.

 

منبع: ایلنا
  • محمد ارسالی در

    ببینید این آقایان همه شعار می‌دهند که بگن ما آدم خوبه هستیم خودشان را در فضای مجازی معرفی کنند والا هیچ کار برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام نداده و نمی‌دهند فقط برای سرگرمی وپرکردن متن فضا هستند و همه باهم هم دست هستند اگر اینجور نبود همه بر کنارشده بودند چون دولت والای وزیر فقط خودشان وکیل پرشان را می‌بینند ومهم نیست بازنشستگان تامین اجتماعی چگونه زندگی میکنند ندارند می‌میرند گدایی میکنند بکنند برای مسواک بی مسولیت هیچی مهم نیست همه ی اجناس دوبرابر سه برابر گران شده آمد آنوقت آقای همتی پیش آقای روحانی مینشیند پدر هیبت دولت دم از کنترل تورم میزند دروغ گفتند که هنر نمیخواهد گرانی کسی را نمی‌خواهد سرمایه دار کارخانه دار به بهانه ی ۴۰۰۰۰هزارتومن اضافه حقوق هرچه دلش میخواهد گران میکند کسی به کسی کاری ندارد چون مجوز صادر شده فقط خدا بداد قشر فقیر و بازنشسته ی تامین دولتی برسد تامین اجتماعی درآمدش مال دولت است بدبختی مال کارگر و؟؟؟است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها