|
کدخبر: 102257

اختلال در سامانه سهام عدالت

درحالیکه حدود چهار روز از معرفی یک سامانه برای نشان دادن ارزش واقعی سهام عدالت گذشته است، بسیاری از سهام‌داران برای ورود به این سامانه دچار مشکل هستند و اطلاعات آنها در سامانه تایید نمی‌شود.

اقتصاد اختلال در سامانه سهام عدالت

پس از آغاز آزادسازی سهام عدالت، اعلام شد مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت را مشاهده کنند.

در این راستا، افرادی که ارزش سهام عدالت آنها ۴۹۲ هزار تومان است، بر اساس قیمت‌های همان روز (نهم خردادماه) ارزش واقعی سهام عدالت آنها در حدود ۴۲ شرکت، هفت میلیون و ۶۸۰ تومان بود یا ارزش واقعی سهام عدالت فردی که ارزش سهامش ۴۹۰ هزار تومان است، در این تاریخ هفت میلیون و ۸۳۰ هزار تومان محاسبه شده بود.

در این راستا اعلام شد فرد زمانی می‌تواند کد ورود به سامانه را از طریق پیامک دریافت کند که شماره تلفن همراه به نام خودش سند خورده باشد.

همچنین والدین مشمولانی که به سن قانونی نرسیده‌اند نیز باید با ثبت اطلاعات فرزند خود در سجام (SEJAM.ir) و ثبت شماره خودشان به عنوان سرپرست فرد، بتوانند وارد درگاه اینترنتی سهام عدالت برای مشاهده ارزش واقعی سهام فرزند خود شوند.

اما این مباحث درحالی مطرح می‌شود که این روزها بسیاری از مشمولان همه موارد مذکور را رعایت کرده‌اند، اما باز هم نمی‌توانند وارد این درگاه اینترنتی شوند.

در این راستا، پیگیری‌ها برای بررسی مشکل مذکور هنوز به نتیجه نرسید و هنوز مشخص نیست دلیل اصلی اینکه مشمولان نمی‌توانند وارد سامانه شوند، چیست.

منبع: ايسنا
  • پبمان ارسالی در

    باسلام من‌نمیدونم تت دیروز توسایت عدالت از دارایی خود مطلع بودم حالا گه میرم ارز ش سهام منو صفر نشون میده؟

  • امین ارسالی در

    من الان که ۱۵ خرداد ماه هست هنوزم نمیتون م وارد بشم
    اطلاعاتم رو بروز کردم و شماره تلفن هم به نام خودم هست
    وا لا من میخوام خودم با کارگزاری بفروشم ولی اینطوری مشکل داره و نمیتونم

  • ناشناس ارسالی در

    هنوز نمی توان وارد سایت مشاهده دارایی سه ام شد

  • زاهد ارسالی در

    اقا قبلا راحت میرفتم داخل سامانه و مشکلی نداشت و دارایی خودمو نگاه میکردم. ولی به تازه گیا مشکل پیدا کرده همش میگه شماره تلفن با کد ملی مطاقبت نداره. حلش کنید. سامانه دروغ میگه. پس چرا قبلا ۱۰بار رفتم داخل سامانه.

  • رویا ارسالی در

    اقاچرامن ب هیچ‌وجه نمیتونم واردسایت سهام بشم ودارایی خودرومشاهده کنم همش میگه کد ملی باشماره تلفن تطابق نداره توسامانه هم بروزکردم اطلاعاتمو؟

  • ناشناس ارسالی در

    اقاچراسایت سهام عدالت ارورمیده نمیشه دار ایی رومشاهده کردچرا

  • رها ارسالی در

    با سلام و درود،برا من مشکل کد ملی و شمار ه همراه هستش

  • اسعد ارسالی در

    من هنوز هم نمیتونم وارد سهام بشم.واقعامسخرە شدەاین چجور برنامەریزیە

  • مهدی ارسالی در

    سلام چرا سامانه دارایی سهام رو نشون نمید ه دیگه؟و واسه سهم هایی ک انتخاب کردم واس ه فروش واریزی نداشته؟یعنی چی کدملی نامعت بره؟چرا تا دیروز معتبر بود؟؟🤨

  • بهزاد ارسالی در

    باسلام.به تازگی از صبح امروز خطاهایی مبن ی بر اشتباه بودن کد جهت وررود به سامانه مشاهده دارایی اعلام میشه که تا دیشب این خطاها نبوده.مگروارد کردن یک کد۶رقمی چیست که بنده ۱۰ بار آنرا اشتباه وارد کنم .مش خص است یا سامانه مشکل دارد یا کد ارسالی خود اشتباه است.درصورت امکان بررسی شود چر ا که فروش یا خرید هرسهامی باتوجه به مشاه ده دارایی امکانپذیر است.🙏

  • ناشناس ارسالی در

    دوستان یه سوال داشتم.مبلغی که برای فروش سهام برام واریز شده خیلی کمه این موضوع ر و باید چطوری پیگیری کنم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها