|
کدخبر: 100938

نوبخت:

بیش از ۱۴۰۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۴ هزارو ۶۰۰ واحد مسکونی محرومان در کل کشور امروز افتتاح و این واحدها تحویل صاحبان آنان شدند.

اقتصاد بیش از ۱۴۰۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته شد

محمد باقر نوبخت در سفر به سیستان و بلوچستان و با شرکت در آیین افتتاح شماری از واحدهای مسکونی محرومان ایرانشهر بیان کرد: امروز در کل استان سیستان و بلوچستان تعداد ۴۱۰۰ واحد مسکونی محرومان به بهره برداری رسید و تحویل شخصیت های دوست داشتنی که حضرت امام راحل به توجه و حمایت آنان تاکید داشتند، شد. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در استان سیستان و بلوچستان علما اهل سنت در زمینه تامین تسهیلات قرض الحسنه جهت فراهم کردن مسکن برای محرومان همکاری مضاعفی با دولت داشتند که بیش از ۵ هزار واحد مسکونی به احترام آنان تقدیم نیازمندان این منطقه می شود. 

وی با اشاره به این که امروز جلوه ای از اهداف حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تحقق می یابد، تصریح کرد: ۷۳۰ کیلومتر راه آهن از چابهار، نیکشهر، ایرانشهر، خاش به زاهدان و از آن جا به سر تا سر شبکه ریلی ایران متصل خواهد شد. 

وی گفت: با توکل بر خدا در سال جاری دو بخش از مسیر راه آهن زاهدان تا خاش و چابهار تا ایرانشهر به زودی افتتاح خواهد شد. 

دکتر محمدباقر نوبخت با بیان این که توجه به انسان های شریف که به هر دلیل امکان معشیت و زندگی برای آنان سخت است به خصوص در زمینه تامین مسکن، از سفارش های همیشگی امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است، اذعان کرد: بنده امروز به عنوان نماینده دولت در کنار مردم ایرانشهر هستم تا نماد اصلی جمهوری اسلامی ایران را به انجام برسانم.

با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موهبتی استاندار استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی به نمایندگی واحدهای مسکونی محرومان قابل افتتاح در کل استان، دو واحد مسکونی در روستای نوک آباد سرهنگ شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر