|
کدخبر: 100303

بورس در این هفته چگونه خواهد بود؟

در تازه‌ترین نظرسنجی، بیشتر کارشناسان و فعالان بازار سرمایه روند شاخص را در هفته ابتدایی خرداد ماه متعادل و خنثی پیش‌بینی کردند.

اقتصاد بورس در این هفته چگونه خواهد بود؟

ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس و آینده سهم‌ها طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

در یک نظرسنجی، هشت نفر از کارشناسان خبره و معامله‌گران بازار سرمایه شرکت کردند که بیشتر کارشناسان برای هفته اول خرداد ماه روند شاخص را خنثی و متعادل پیش‌بینی کردند. در این بین یک کارشناس روند بازار را منفی دانست و کارشناس دیگری نیز نظر به مثبت بودن شاخص داشت.

بازار سرمایه هفته ابتدایی خرداد ماه را در حالی آغاز می‌کند که تنها سه روز معاملاتی برای بازار وجود دارد و سه اتفاق مهم نیز در این هفته پیشروی بازار قرار خواهد گرفت. اتفاق مهم اول آغاز ثبت نام صاحبان سهام عدالت برای فروش ۳۰ درصد از سهامشان در بانک‌هایی است که سود سهام عدالتشان به حساب آن بانک واریز می‌شود و روز چهارشنبه نیز دو عرضه اولیه آریا و غزر که صورت می‌گیرد.

همچنین کارشناسان در معاملات این هفته بازار سرمایه نمادهای خودرو، تک‌سهم‌ها و دارویی‌ها را جزو برترین گروه‌های صنعت پیشبینی کردند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • سجاد ارسالی در

    هشدار اکید به تازه واردها تا سرمایه تون در گرداب بورس از بین نرفته خروج کنید. تر کیدن حباب قطعی است. 90% شرکت ها در بورس زیانده هستند و فقط با سفته بازی کارگزاری ها و دلالان قیمت آنها چند برابر ارزش ذا تی آنها شده! فقط سفته بازی. هشدار اکید د ر گرداب بورس غرق نشوید که کسی به کمک تان نخواهد آمد. آینده نه چندان دور متوجه م یشوید که این کامنت از روی دلسوزی است. و السلام

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها