|
کدخبر: 311536

قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار +‌ جدول

دیروز شیائومی سری ۱۴ شیائومی را در چین معرفی کرد. این دستگاه ها چندین ارتقا را به همراه دارند. یکی از آنها پشتیبانی نرم افزاری طولانی تر است. مانند سری ۱۳T شیائومی که به تازگی منتشر شده است، این گوشی ها نیز ۴ نسل اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد.

اصناف قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار +‌ جدول

متأسفانه، خط مشی نرم افزاری جدید برای گوشی های قدیمی واجد شرایط نیست. طبق بررسی های مجله سوکت مگ بنابراین، شیائومی به پشتیبانی از سری Mi ۱۰T و پوکو X۳ پایان داده است. بیایید جزئیات را مرور کنیم.

شیائومی یک صفحه اختصاصی در وب سایت خود برای دستگاه های EOL (پایان آپدیت) دارد. به گفته Kacper Skrzypek، این شرکت دستگاه های زیر را به لیست اضافه کرده است که نشان دهنده پایان پشتیبانی نرم افزار آنها است.

سه گوشی هوشمند فوق در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شدند. بنابراین پشتیبانی نرم افزاری آنها پس از ۳ سال مطابق با سیاست قدیمی شرکت به پایان می رسد.

در بازار موبایل ایران قیمت گوشی  POCO X۳ با ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت مبلغ ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام شده است این در حالیست که قیمت گوشی Poco F۵ Pro دو سیم کارت با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۲۲,۷۳۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

 

قیمت انواع گوشی شیائومی
مدل ظرفیت دوربین / مگاپیکسل قیمت / تومان
 POCO X۳  ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت ۱۶ ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
Mi ۱۰T Pro ۵G  ۲۵۶ رم ۸ گیگابات ۱۰۸ ۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰
 Redmi Note ۱۲ ۴G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰ ۷,۰۴۰,۰۰۰
۱۲T Pro دو سیم کارت  ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰ ۳۵,۹۹۰,۰۰۰
۱۳T Pro دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰ ۲۹,۱۰۰,۰۰۰
Poco F۵ Pro دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۶۴
۲۲,۷۳۰,۰۰۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها