|
کدخبر: 303037

صفر تا صد اطلاعات مورد نیاز درباره ترموستات تاچ

هوشمند سازی هتلی با ترموستات تاچ چه مزایایی دارد؟

هوشمند سازی فناوری نوینی است که با طراحی ابزارها و تجهیزات جدید، امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ترموستات تاچ یکی از تجهیزات هوشمندی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا فقط با لمس کردن پنل بتوانید دمای قسمت‌های مختلف ساختمان مسکونی و اداری یا هتل را تنظیم کنید یا اینکه برنامه‌ای برای آن تعیین کنید تا مطابق آن فعال شود.

در این مطلب قصد داریم اطلاعات دقیقی درباره استفاده از ترموستات تاچ و مزایای هوشمند سازی هتلی با آن را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید و از این اطلاعات دقیق استفاده کنید.

ترموستات تاچ چیست؟

ترموستات در هتل هوشمند با استفاده از سنسور، دما را کنترل می‌کند. عملکرد این سنسور به این صورت است که در روزهای گرم تابستان دمای اتاق‌های هتل را در محدود 23 درجه سانتیگراد نگاه می‌دارد و در صورتی که دمای هوا گرم‌تر شود، سیستم سرمایشی را فعال می‌کند تا دمای هوای اتاق خنک‌تر شود. 

با استفاده از ترموستات هوشمند مطابق همین الگو در روزهای سرد سال هم اجرا می‌شود، یعنی در صورت کاهش دما در روزهای زمستان، ترموستات این تغییر را احساس می‌کند و با روشن کردن وسایل سرمایشی دمای اتاق‌های هتل را گرم می‌کند.

ترموستات تاچ

مزایای استفاده از ترموستات تاچ چیست؟

وقتی درباره فروش تجهیزاتsmart home صحبت می‌کنیم، لازم است با مزایای استفاده از آن هم آشنا شویم تا بتوانیم درباره نصب تجهیزات هوشمند تصمیم درستی بگیریم.

  • صرفه جویی در مصرف انرژی با هوشمند سازی هتلی

یکی از موارد بااهمیت برای مدیران هتل، کاهش هزینه‌ها و سودآوری بیشتر کسب و کار هتلداری است. استفاده از تجهیزات هوشمند باعث مدیریت مصرف انرژی می‌شود و هزینه‌ها را کاهش می‌دهند. به طو مثال مدیران هتل می‌توانند با استفاده از ترموستات هوشمند برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی وسایل سرمایشی و گرمایشی را خاموش کنند و چند ساعت قبل از ورود مهمانان به اتاق، تنظیمات لازم برای روشن شدن وسایل سرمایشی و گرمایشی را انجام دهند. به این ترتیب قبل از اینکه مهمانان وارد اتاق شوند، دما تنظیم شده است.

  • امکان اتصال تجهیزات هوشمند هتل

یکی از قابلیت‌های ویژه هوشمند سازی هتلی این است می‌توان ابزارها و تجهیزات مختلف را به هم متصل نمود. به طور مثال می‌توان تنظیمات تجهیزات هوشمند هتل را به نحوی انجام داد که سیستم روشنایی، ترموستات تاچ و تهویه به هم متصل باشند و با ورود مهمانان به اتاق هتل، چراغ‌ها و سیستم تهویه روشن شوند و ترموستات به صورت خودکار فعال شود و دمای اتاق را تنظیم کند. به عبارت دیگر لازم نیست مهمان هتل برای روشن کردن هر کدام از تجهیزات مورد نیاز زمان صرف کند.  

هوشمند سازی هتلی

  • قیمت مناسب ترموستات

یکی از نگرانی‌های اغلب متقاضیان خرید ترموستات هوشمند، قیمت آن است. ممکن است برخی از افراد تصور کنند، ترموستات قیمت بالایی دارد و خرید آن موجب افزایش هزینه‌های تجهیز هتل می‌شود. اما واقعیت این است که قیمت ترموستات تاچ به نسبت مزایای متعددی که دارد و نقشی که در کاهش هزینه‌های مصرف انرژی دارد، کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

البته دقت داشته باشید که قیمت ترموستات هوشمند ثابت نیست و بستگی به برند تولید کننده آن دارد. برندهای معروف و معتبر محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که باعث می‌شود قیمت ترموستات هم تا حدی بالا رود. شما هم به عنوان خریدار اگر دنبال محصولات باکیفیت و مرغوب هستید و می‌خواهید به مدت طولانی بدون خرابی از آن استفاده کنید، بهتر است از برندهای باکیفیت و معروف خرید کنید.

  • ماندگاری و دوام بالای ترموستات

ابزارهای هوشمند ماندگاری و طول عمر بالایی دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد. حتی لازم نیست هزینه‌ای را بابت نگهداری از آن صرف کنید. بنابراین متقاضیان نصب می‌توانند بدون نگرانی از هزینه‌های جانبی تعمیر و نگهداری لوازم هوشمند مورد نیاز مانند ترموستات هوشمند را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند. 

  • خرید تجهیزات هوشمند از فروشگاه‌های معتبر

این روزها خرید و فروش تجهیزات smart home با استقبال بالایی مواجه است و بسیاری از افراد تمایل به هوشمندسازی منازل مسکونی و محل کار یا هتل‌ها و مراکز اقامتی دارند. اما نکته مهمی که همه خریداران باید به آن توجه داشته باشند، این است که از محلی معتبر لوازم و تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنند.

فروشگاه‌های معتبر برای فروش تجهیزات smart homeگارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند تا خریداران بتوانند با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند و در صورتی که ایراد و مشکلی برای تجهیزات ایجاد شد، به راحتی بتوانند آن را تعمیر کنند.

  • زیبایی نمایشگرهای ترموستات

یکی از ویژگی‌های مهم تجهیزات مورد نیاز در هتل‌ها، جلوه و زیبایی آن است. طراح ترموستات‌هایی که پنل تاچ دارند برای جلب رضایت مشتریان تمام سعی خود را می‌کنند تا محصولات خود را با بهترین طراحی در اختیار آن‌ها قرار دهند.

چرا از فروش تجهیزات smart home استقبال می‌شود؟

با این حساب این روزها بسیاری از افراد دنبال مجهز کردن منزل یا هتل با ابزارها و وسایل هوشمند هستند تا کاربری آسانی را تجربه کنند و همین امر موجب رونق فروش تجهیزات smart homeمی‌شود.

اگر قصد خرید ترموستات و هوشمند سازی هتلی دارید بهتر است بدانید فروش تجهیزاتsmart home با ویژگی‌های مختلف سنسورهای ترموستات تاچ انجام می‌شود. ویژگی‌ها و قابلیت‌‌های ترموستات‌های تاچ شامل موارد زیر است.

  • ترموستات‌های با قابلیت تنظیم دما
  • ترموستات‌های با قابلیت بر حسب زمان
  • ترموستات‌های با قابلیت تنظیم بر حسب دما
  • امکان سناریو نویسی برای ترموستات‌ها
  • امکان قفل کردن ترموستات‌ها و تعیین رمز
  • امکان کنترل از راه دور ترموستات‌های هوشمند

جمع بندی

هوشمندسازی یک هتل یا خانه اقدامی موثر در جهت مدیریت مصرف انرژی است. با استفاده از ترموستات هوشمند می‌توان دمای مورد نظر را تنظیم کرد و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی یا سیستم تهویه را تنظیم نمود. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره هوشمند سازی هتلی و فروش تجهیزاتsmart home در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات بتوانید اقدامات لازم برای هوشمند سازی هتلی را به بهترین شکل انجام دهید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها