|
کدخبر: 295462 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز:

کسب درآمد باورنکردنی از اجاره صندلی!

این روزها آرایشگران درآمد های عجیبی دارند. از رنگ و مش چند میلیونی تا کاشت ناخن و مژه که مشتری های روزانه خود را دارد. درآمد برخی از این آرایشگاه ها با لاین های مختلف با درآمد پزشکان برابری می کند.

اصناف کسب درآمد باورنکردنی از اجاره صندلی!

این روزها آرایشگران درآمد های عجیبی دارند. از رنگ و مش چند میلیونی تا کاشت ناخن و مژه که مشتری های روزانه خود را دارد. درآمد برخی از این آرایشگاه ها با لاین های مختلف با درآمد پزشکان برابری می کند.

آرایشگاه هایی که دیگر مانند قدیم نیست تا صاحب آن تمام خدمات مشتری را خود انجام دهد یا حتما کار آرایشگری را بلد باشد. درآمد آرایشگاه به قدری بالا است تا برخی به فکر آن افتاده تا مکانی را اجاره کنند و به قولی هر لاین تخصصی را اجاره دهند و تنها نام مدیر سالن را یدک بکشند.

چیزی که خیلی باب شده اجاره صندلی برای آرایشگران است. آرایشگران حرفه ای دیگه سرمایه خود را در یک منطقه اختصاص نمی دهند و در مناطق مختلف شهر به اجاره صندلی می پردازند تا در تمام نقاط مشتری ثابت خود را داشته باشند. به نظر می‌رسد این حرکت بازی دو سر برد هم برای آرایشگران و هم مدیران آرایشگاه‌ها باشد.

در ادامه به میزان اجاره برخی از این صندلی ها پرداخته شده است.

یکی از سایت های اینترنتی اجاره صندلی و میز ناخن کاری در محدوده ستاری تهران را با ودیعه ۴ میلیون پانصد و اجاره ماهیانه به همین مقدار آگهی کرده است. در صادقیه تهران صندلی رنگ و مش در اتاق مجزا ۴ میلیون تومان ودیعه با اجاره ماهیانه ۲ میلیون تومان گرفته می شود.

اجاره-صندلی-۱

سالن آرایشگاهی در محدوده تجریش قیمت اجاره ماهیانه صندلی خود را ۲ میلیون تومان نرخ گذاری کرده است. در خیابان نارمک با ودیعه ۱ میلیون و اجاره ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان برای لاین های مختلف اجاره داده می‌شود. در آگهی دیگر اجاره صندلی مخصوص لاین تتو در منطقه ستارخان را ماهیانه ۱ میلیون و سیصد هزار تومان قیمت گذاشته شده است.

اجاره-صندلی

اجاره اتاق مبله ۱۸ متری در گیشا ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۱۵ میلیون اجاره گرفته می‌شود که محیط برای یک آرایشگاه کامل مجهز است. اجاره کننده این سالن ها با توجه به سابقه می تواند از ۱ تا هر میزان صندلی را اجاره دهد و هم از محیط اجاره کسب کند و هم از میزان کار آرایشگران سود می برد.

اتاق-صندلی

ارسال نظر