|
کدخبر: 215784

انتخاب بهترین دکوراسیون آرایشگاه مردانه ۲۰۲۱+ عکس

انتخاب دکوراسیون آرایشگاه مردانه مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب مشتری است. حتما شما هم می‌دانید حتی اگر ماهرترین آرایشگر باشید، اما آرایشگاه شما دکور مناسبی نداشته باشد، از صندلی آرایشگاه مردانه مناسب استفاده نکنید و رنگ و ظاهر آرایشگاه برای مشتری جذاب نباشد، نمی‌توانید در کار خود موفق باشید. مشتری که تجربه‌ی خوبی از حضور در آرایشگاه دارد، احساس بهتری نسبت به مکان خواهد داشت و باز هم به آن‌جا مراجعه می‌کند.

پس برای این‌که در بازار رقابتی جا نمانید باید با  اصول مهم انتخاب بهترین دکوراسیون آرایشگاه مردانه آشنا باشید، تجهیزات آرایشگاه را بروز کنید و از همه مهم‌تر این که آرایشگاه را متناسب با نیاز مشتری و سن و سال آن‌ها آماده کنید. قطعا در مواردی که محدوده‌ی سنی مشتریان آرایشگاه جوانان هستند، باید طراحی داخلی را متناسب با سلیقه‌ی جوانان انجام دهید.

طراحی دکوراسیون آرایشگاه کوچک مردانه

خرید صندلی مناسب آرایشگاه مردانه

در طراحی دکوراسیون آرایشگاه به نکات مهمی باید دقت کرد تا بیشترین استفاده از فضای موجود را داشته باشید، درعین حال مشتری در آرایشگاه احساس آسایش داشته باشد. این نکته به خصوص در طراحی دکوراسیون آرایشگاه کوچک مردانه اهمیت دارد، زیرا استفاده از تجهیزات و وسایل زیاد در فضای کم و چیدمان نامناسب مشتری را کلافه می‌کند و نمی‌تواند در فضای آرایشگاه آرامش داشته باشد. پس حتما باید موارد زیر را رعایت کنید.

چیدمان صندلی آرایشگاه مردانه باید به گونه‌ای باشد حداکثر بازدهی وجود داشته باشد. به تعداد کافی صندلی برای مشتری‌ها وجود داشته باشد. در عین حال شعاع دور هر صندلی برای آرایشگر مناسب باشد. در اختیار داشتن فضای کافی برای آرایشگر سبب می‌شود هنگام کار راحت باشد و بتواند در نهایت دقت بدون این‌که به آرایشگران دیگر یا صندلی‌ها برخورد کند کار خود را انجام دهد.

یکی از عوامل مهم برای داشتن دکوراسیون انتخاب وسایل و ابزارها برای فضای داخلی آرایشگاه است. وسایل باید متناسب با طراحی آرایشگاه باشد. کارایی لازم را داشته باشد و مشتری از استفاده‌ی آن‌ها راحت باشد. صندلی آرایشگاه مردانه یکی از مهم‌ترین وسایلی است که در جلب رضایت مشتری تاثیر بسزایی دارد. فروشگاه تک نشین با ارائه‌ی انواع وسایل آرایشگاهی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به متقاضیان است.

دکوراسیون آرایشگاه مردانه با ام دی اف چگونه باید طراحی شود؟

خرید صندلی آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه با متریال‌‌های مختلفی مانند شیشه،آینه کاری، چوب و نورپردازی انجام می‌شود. استفاده از ام‌دی اف و چوب از نظر روانشناسی باعث گرم و صمیمی شدن فضا می‌شود و مشتری احساس آرامش خاطر می‌کند.

همچنین آرایشگر نیاز به فضای کافی برای قرار دادن ابزارها و وسایل دارد، بنابراین بهتر است از فضای داخل آرایشگاه برای استفاده از کمد و قفسه استفاده شود. ام دی اف مرغوب ترین و شیک ترین جنسی است که می‌توان برای تهیه‌ی قفسه‌ها از آن استفاده کرد. قیمت ورق‌های تولید شده در کارخانه‌های مختلف با هم تفاوت دارد و می‌تواند تعیین کننده‌ی هزینه‌ی اجرای دکوراسیون باشد.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید در طراحی دیوار پوش و کف آرایشگاه مردانه باید از مواد قابل شستشو استفاده کرد. بهترین گزینه برای کف آرایشگاه سنگ ساختمانی و سرامیک است که به راحتی تمیز و شسته می‌شود. برای دیوارها هم استفاده از دیوارپوش آنتی‌باکتریال مانع تجمع باکتری و انتقال آلودگی می‌شود.

فروشگاه تک نشین انواع متنوع صندلی‌ آرایشگاهی مردانه مانند صندلی برقی، صندلی سرشور، صندلی آرایشگاه مردانه جکی را تولید کرده است که هرکدام کاربردهای متنوعی دارند.

دکوراسیون آرایشگاه ایرانی

یکی از مهم‌‌ترین چیزهایی که سبب جذب مشتری به آرایشگاه مردانه می‌شود، دکوراسیون آرایشگاه است. بنابراین نامناسب بودن دکوراسیون یک امتیاز منفی برای آرایشگاه تلقی می‌شود و به عنوان ضرر کسب و کار شناخته می‌شود. چند نکته در طراحی دکوراسیون آرایشگاه وجود دارد که باید رعایت شود.

  • صندلی آرایشگاه مردانه: مشتریان دوست دارند در فضای آرایشگاه هم مانند منزل خود احساس راحتی نمایند، بنابراین استفاده از صندلی آرایشگاه مردانه با کیفیت و راحت یکی از مهم‌ترین مواردی است که در دکوراسیون آرایشگاه باید رعایت شود.
  • استفاده‌ی مناسب از رنگ‌ها: در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه استفاده‌ی صحیح از رنگ برای طراحی داخلی اهمیت دارد. استفاده از رنگ‌بندی زیبا و تلفیق رنگ‌ها باید به نحوی انجام شود که مورد پسند آقایان باشد. تناسب رنگ وسایل و ابزار با رنگ دیوارها هم باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • طراحی دیوارها: در دکوراسیون آرایشگاه مردانه طراحی دیوارها هم نقش مهمی دارد. دکوراسیون دیوار و تزئین آن با پوسترها و مدل‌های روز دنیا یا قفسه بندی روی دیوارها از ایده‌هایی است که در آرایشگاه مردانه موجب جلب نظر مشتری و راحتی آن‌ها می‌شود.
  • تناسب دکوراسیون داخلی و نمای خارجی: در نهایت این‌که بین وسایلی که در آرایشگاه مردانه استفاده می‌شود و نمای خارجی مغازه باید تناسب وجود داشته باشد. این تناسب می‌تواند در زیبایی آرایشگاه مردانه تاثیر گذار باشد.
  • دکوراسیون فضای انتظار: تمام آرایشگاه‌های مردانه دارای یک فضای انتظار هستند که مشتریان در آن منتظر رسیدن نوبتشان هستند، این قسمت هم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه جایگاه ویژه‌ای دارد، استفاده از مبلمان مناسب و راحت، تعبیه‌ی قفسه‌ی کتاب و مجله، ترکیب رنگ بندی فضای انتظار با دکوراسیون کلی آرایشگاه از مواردی است که موجب راحتی و آرامش مشتریان و در نهایت رضایت آن‌ها می‌شود.

انتخاب تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت مردانه اقدام هوشمندانه است. گروه صنعتی تک نشین پیش از انتخاب هر محصول به شما مشاوره می‌دهد و امکان بهترین انتخاب را برای شما فراهم می‌کند.

قیمت دکور آرایشگاه مردانه

دکوراسیون کلاسیک آرایشگاه

یکی از اولین سوالاتی که کارفرمایان می‌پرسند میزان هزینه‌ی لازم برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه است. زیرا هر فردی یک بودجه‌ی مشخص برای انجام کار در اختیار دارد. به غیر از هزینه‌ای که بابت طراحی دکور داخلی آرایشگاه باید پرداخت شود، مبلغی هم برای خرید تجهیزات باید در نظر گرفت.

بهتر است در انتخاب تجهیزات آرایشگاهی و صندلی آرایشگاهی مردانه به مدل و ابعاد آن‌ها دقت کنیم و رنگ وسایل را متناسب با طراحی دکوراسیون آرایشگاه انتخاب کنیم. گروه صنعتی تک نشین امکان مقایسه و خرید محصولات را از طریق سایت تک نشین فراهم کرده است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها