|
کدخبر: 293719

بهترین مارک یخچال ایستاده کدام است؟

در این مقاله درمورد بهترین مارک یخچال ایستاده صحبت کنیم، تا بتوانید یک خرید عالی و مطمئن را برای فروشگاه خود انجام داده و از مزایای آن بهره مند شوید، همانطور که می دانید یخچال ایستاده از بهترین و ضروری ترین یخچال های صنعتی و تجهیزات راه اندازه ی فروشگاه های بزرگ و کوچک می باشد، با ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.

یکی از تجیهزات برودتی پر فروش در صنایع برودتی اونیور، یخچال ایستاده است و در مکان های مختلفی از جمله سوپرمارکت، هایپر مارکت، بیمارستان، آشپزخانه های صنعتی، ساندویچی، کافه، هتل و فروشگاه های زنجیره ای کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال سوپرمارکتی، با یخچال های خانگی دارای تفاوت هایی است که می شود به درب های شیشه ای، فن خنک کننده، ترموستات، سیستم ضد برفک و... اشاره کرد. همین امر سبب می شود تا محصولات غذایی، خوراکی و نوشیدنی ها با قرار گرفتن در این دستگاه ها در مدت زمان طولانی تری با کیفیت عالی  باقی بمانند. در شرکت اونیور یخچال فروشگاهی در مدل ها، ابعاد و جنس بدنه ی مختلفی ساخته شده و به فروش می رسد تا مشتری ها با انتخاب درست دستگاه در راستای رفع نیاز خود قدم بردارند.

برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و برودت یخچال ساندویچی، از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان در ساختار این دستگاه استفاده شده و همچنین اگر قصد دارین تا کسب و کار خود را تبلیغ کنید، میتوانید درخواست درج لوگوی cnc و همینطور استیکر دلخواه خود را از مجموعه ما به روی یخچال خود بخواهید. طبقات قرار گرفته در این محصولا شیشه ای بوده و شما با توجه به محصولی که قصد دارین داخل یخچال بزارین، قادر به جابه جایی این طبقات مقاوم و مستحکم هستید. موتور بسیار پر قدرت و کم مصرفی به نام دانفوس در دستگاه قرار گرفته شده است، از دیگر ویژگی های یخچال سوپری می شود به داشتن رده ی انرژی A اشاره کرد، و این گرید سبب پایین آمدن مصرف انرژی و برق در یخچال شما می شود. 

یخچال-ایستاده

قیمت یخچال ایستاده 

عواملی زیادی از جمله تاج دار یا بدون تاج دار بودن، ابعاد و اندازه دستگاه، جنس شیشه ها، جنش بدنه، نوع موتور دستگاه، تعداد درب و... در قیمت یخچال ایستاده تک درب، دو درب، سه درب، چهار و شش درب موثر می باشد. از آنجایی که یخچال های ایستاده در مدل های مختلفی ساخته می شوند و با در نظر گرفتن نوسانات بازار نمی شود قیمت دقیقی ارائه داد از همین جهت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از قیمت بروز یخچال ایستاده مطلع شوید، لازم به ذکر است، اگر توانایی خرید یخچال های نو را ندارید، می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی تماس بگیرید و درخواست لیست موجودی یخچال ایستاده دست دوم را داشته باشید.

ابعاد یخچال ایستاده

یخچال مغازه در ابعاد های مختلفی نظیر 60، 65، 70، 80، 90،120،150، 200 سانتی متری ساخته می شود و از نوع تعداد درب می توان موارد زیر را فهرست کرد:

  • یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده دو درب

  • یخچال ایستاده سه درب

  • یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال ایستاده شش درب

یخچال-ایستاده۱

هنگام خرید یخچال ایستاده به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • کمپرسور

در ابتدا باید به توضیحی در مورد کمپرسور بپردازیم، کمپرسور موتوری است که برای خنک کردن محصولات و یخچال از آن استفاده می شود که در دو نوع کمپرسور بالا و کمپرسور پایین ساخته می شوند که البته در مدل بالا شاهد عمر بیشتر، راندمان کاری عالی تر و قاعدتا قیمت بالاتری هستیم، طرز کار کمپرسور بالا اینگونه است که گرمایی که موتور یخچال ایجاد می کند، را به طرف سقف یخچال می فرستد و موجب خنک شدن یخچال می شود و کمپرسور پایین، گرمای تولید شده را به سمت اطراف یخچال هدایت می کند و موجب خنک شدن یخچال ایستاده می شود.

  • جابه جایی

به دلیل سنگین بود یخچال های ایستاده، جابه جایی آن کمی مشکل است، برای برطرف کردن این مشکل، تولید کنندگان یخچال ایستاده فروشگاهی از چرخ هایی با قدرت بالا تعبیه شده است و به همین دلیل جابه جایی را برای شما آسان می کند به صورت که به راحتی آنرا هل می دهید.

  • جنس بدنه در یخچال ایستاده

جنس ورق مورد استفاده در بدنه خارجی یخچال ایستاده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که انتخاب مناسب استحکام و نمای بهتر را برای یخچال را برای شما رقم می زد. بهترین نوع جنس بدنه، استیل ضد زنگ می باشد که نوعی آلیاژ است که در بدنه خارجی یخچال صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت می شود یخچال دچار فرورفتگی، خش و زنگ زدگی نشود.

  • ابعاد

از دیگر نکات مهم در خرید یخچال ایستاده، ابعاد آن می باشد و لازم تا فضا و محیط فروشگاه خود، سقف مغازه و محصولاتی که قصد دارین دستگاه بزارین را در نظر بگیرید. 

معرفی بهترین تولید کننده یخچال ایستاده ویترینی

صنایع برودتی اونیور یکی از شرکت های تولید کننده یخچال ایستاده ویترینی می باشد که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند و در بین خریداران و صاحبان مشاغل از سابقه ی درخشانی برخوردار است. این مجموعه انواع یخچال ویترنی را در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می کند. این شرکت علاوه بر ارسال تمامی محصولات خود به شهر های ایران، به کشور ها همسایه نظیر عراق و افغانستان، یخچال مغازه ای را با بهره بری از بهترین بار بری ها در کوتاه ترین زمان ارسال می کند. از مزیت های خرید یخچال ایستاده از شرکت اونیور می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت بالا

  2. قیمت مناسب و مقرون به صرفه

  3. تحویل و ارسال سریع به مناطق مختلف کشور

  4. مدت گارانتی محصول

  5. خدمات پس از فروش

  6. تیم پشتیانی قوی

  7. سفارشی سازی یخچال سوپری

بهترین مارک یخچال ایستاده چیست؟

یخچال-ایستاده۲

یخچال های ایستاده همانطور که قبل تر اشاره کردیم، در مدل های مختلفی تولید می شود. علاوه بر این در برند های گوناگونی نیز یخچال ویترینی تولید کرده و به بازار عرضه می کنند که به شرح زیر می باشد:

  • یخچال ایستاده کینو

  • یخچال ایستاده آیسان

  • یخچال ایستاده اوگور

  • یخچال ایستاده الکترواستیل

  • یخچال ایستاده مشهد سرما

  • یخچال ایستاده فریدونی

شما مشتریان گرانقدر می توانید در کوتاه ترین زمان بهترین و با کیفیت ترین یخچال های ایستاده نو و دست دوم را از مجموعه اونیور خریداری کنید و در فروشگاه خود از مزایای آن استفاده کنید.

خرید یخچال ایستاده

شما می توانید انواع یخچال ویترینی بزرگ، یخچال ویترینی کوچک، یخچال مینی بار درب شیشه ای را برای دفتر کار، منزل، بیمارستان، فروشگاه، مغازه و ... مستقیم از کارخانه در تهران و کرج، خریداری نمایید.

آدرس سایت: https://univer.ir/

کارشناس فروش: 09128007182

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها