|
کدخبر: 289576

مشکلات گوشت کوب برقی براون

گوشت کوب برقی یکی از ابزارهایی است که این روزها جایگاه خود را در آشپزخانه پیدا کرده است؛ وسیله ای که برای آسیاب کرده و همچنین میکس کردن موادغذایی مختلف به کار می رود.

یکی از برندهای معروف در تولید گوشت کوب برقی، براون BRAUN است. کار با گوشت کوب برقی های این برند در در مواد داغ یا خیلی سرد بسیار آسان بوده، ضمن اینکه شستن گوشت کوب برقی براون هم بسیار آسان و بی دردسر است. با این حال همچون هر برند دیگری، ممکن است برای براون هم نیازمند تعمیر گوشت کوب برقی بشوید.

خرابی های ممکن برای گوشت کوب برقی براون

مشکلات گوشت کوب برقی براون ممکن است شامل موارد جزئی و گاه نیز مسائلی اساسی باشد؛ در ادامه نگاهی به اشکالات احتمالی این وسیله برقی محبوب انداخته ایم.

۱-گوشت-کوب-برقی-براون

روشن نشدن گوشت کوب برقی

یکی از مراجعات اصلی برای تعمیر گوشت کوب برقی مرتبط با روشن نشدن این وسیله است. دلایل مختلفی برای روشن نشدن گوشت کوب برقی وجود دارد؛ در بدترین حالت ممکن است برد دستگاه سوخته باشد. و در خوشبینانه ترین حالت احتمالاً کابل برق دچار مشکل شده باشد.

برد دستگاه عموماً به دلیل ضربه خوردن یا نوسانات برق شهری دچار خرابی می شود؛ همچنین علاوه بر مشکل در کابل، احتمال خرابی دکمۀ پاور را نیز نباید از ذهن دور داشت زیرا دکمه یکی از درگیرترین بخش ها در گوشت کوب برقی است.

نچرخیدن تیغۀ گوشت کوب برقی

از دیگر مواردی که شما را نیازمند تعمیر گوشت کوب برقی می کند، نچرخیدن تیغۀ دستگاه است. اما چرا تیغه گوشت کوب برقی نمی چرخد؟ دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد؛ در بدترین سناریو احتمالاً موتور دستگاه سوخته، نیم سوز شده یا ضعیف شده باشد.

موتور دستگاه از کوپل ها و قطعاتی تشکیل شده است که ممکن است در صورت وارد آمدن ضربه یا داغ شدگی آن را دچار آسیب کنند. در چنین حالتی امکان چرخش موتور از دست می رود و تیغۀ دستگاه حرکت نخواهد کرد.

۲-گوشت-کوب-برقی-براون.jpg

خرابی درب گیربکس

درب گیربکس یکی دیگر از قسمت های گوشت کوب برقی است؛ این بخش روی ظرف قرار گرفته است و درون آن چرخ دنده هایی قرار دارد.

اگر مواد غذایی سخت و خیلی چسبنده درون ظرف بریزید، چرخ دنده های درب گیربکس دچار آسیب می شود ضمن اینکه دامنه صدمات می تواند به تیغه های دستگاه و همچنین موتور آن هم برسد بنابراین خارج از توان موتور دستگاه از آن استفاده نکنید.

عیب یابی و تعمیر گوشت کوب برقی براون

در عیب‌یابی و تعمیر گوشت کوب برقی براون بسته به نوع مشکل، یکی از این راه حل ها انجام می شود: تعویض و تعمیر سیم رابط گوشت کوب برقی، تعویض و تعمیر قطعات مکانیکی مانند تیغه های گوشت کوب برقی، تعویض و تعمیر برد الکترونیکی گوشت کوب برقی،  تعمیر موتور گوشت کوب برقی، تعویض و تعمیر مدار الکترونیکی گوشت کوب برقی و  تعویض و تعمیر دکمه‌های گوشت کوب برقی.

۳-گوشت-کوب-برقی-براون

نکته پایانی

در مدل‌های گوشت‌ کوب برقی شارژی، باتری قابل شارژ از دیگر اجزای موجود در دستگاه است. باتری در برخی مدل ‌ها جدا شونده و در برخی دیگر جدانشدنی است؛ ممکن است این قطعه نیز به دلیل تمام شدن سیکل شارژ دچار آسیب شود. البته توان و طول عمر وسیله متصل به برق شهری می تواند بیشتر از نوع شارژی باشد. گوشت‌ کوب‌ برقی ‌های شار‌ژی غالباً توان پایین ‌تری نسبت به گوشت‌کوب‌هایی دارند با برق مستقیم شهری کار می‌کنند.

توصیه می شود در صورتی که با مشکلاتی در کارکرد دستگاه خود رو برو شدید، آن را به تعمیرگاه گوشت کوب برقی برسانید.

تیم حرفه ای شرکت آریابهکار مفتخر است که با توجه به نیاز مشتری در تعمیر گوشت کوب برقی خدماتی مطلوب، مقرون به صرفه و بادوام را در اسرع وقت به شما ارائه دهد؛ ما معتقد به رضایت مشتری به عنوان هدف و غایت یک شرکت تعمیراتی هستیم همچنین ما اطمینان از استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما خواهیم داد.

 

کلیه خدمات تعمیرات  لوازم خانگی  و تعویض قطعات در آریابهکار با ۹۰ روز گارانتی ارائه می شود.

هزینه‌های تعمیر کاملا مورد تایید اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است. همچنین برای اطمینان بیشتر مشتریان از هزینه‌های منصفانه در آریابهکار امکان صدور فاکتور رسمی وجود دارد. در صورتی که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید، درخواست شما سریعا توسط کارشناسان بخش پذیرش پیگیری شده و اقدامات لازم برای اعزام سرویسکار به محل شما انجام می شود.

آدرس وبسایت:  https://www.tamiratsite.com/

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ ۰۲۱

شماره همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

 

 

 

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها