|
کدخبر: 289571

اختصاصی گسترش نیوز؛

عروسک های زشت هم قیمتی شدند/ نوستالژی های کودکی چند؟

در این گزارش به فروش عروسک های کودکی توسط سایت های فروش اینترنتی پرداخته شده است.

اصناف عروسک های زشت هم قیمتی شدند/ نوستالژی های کودکی چند؟

با جستجویی در سایت های فروش اجناس دست دوم، چشمتان به هرچیزی که مورد نیازتان است، می خورد. خصوصاً این روزها که بازار خانه تکانی داغ است، افراد هر چیزی که احساس می کنند نیاز ندارند و یا دیگر به دردشان نمی‌خورد را با گرفتن یک عکس در سایت می گذارند تا فرجی شود و به فروش برسد.

برخی از این کالا ها واقعاً دیگر قابل استفاده نیست اما دارنده آن دلش نمی‌خواهد به آشغال بی اندازد که هیچ در نظر دارد از آن هم پول دربیاورد.

با جستجویی در دیوار عروسک هایی نظرم را جلب کرد که به نام عروسک زشت در بازار به فروش می رسد. در یکی از این تبلیغات حتی کله و بدن ناقص این عروسک ها هم به فروش می رسد. در توضیحات فروش این عروسک ها آمده ۱۳ عدد عروسک کامل، ۸ عدد کله و ۳ عدد بدن ناقص ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در توضیحات بیشتر این تبلیغ عروسک هایی بدون لباس و قدیمی هستند که ۱ میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان قیمت گذاشته شده است.

قیمت-عروسک

در تبلیغی دیگر ۲ عدد عروسک زشت ۳۸۰ هزار تومان قیمت گذاشته شده است.

قیمت-زشت-دکوری

باید دید کالایی که برای صاحب خود نوستالژیک است ارزش ندارد چطور کسی دیگر برای عروسک های خراب و استفاده شده حاضر به خرید می‌شود شاید هم کسی برای خرید وجود ندارد فروشندگان تنها شانس خود را امتحان می‌کنند. به نظر می‌رسد باید نظارت بر این سایت ها بیشتر شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها