|
کدخبر: 287051

اختصاصی گسترش نیوز؛

روزنامه باطله طلا شد!

خرید و فروش روزنامه باطله هم راه خود را به سایت های فروش اینترنتی باز کرده است و با قیمت های مختلف به فروش رسانده می‌شود.

اصناف روزنامه باطله طلا شد!

روزنامه از دیرباز مورد توجه افراد برای بهره‌وری اطلاعات بود و مردم اخبار روز را از این منبع دریافت می کردند. رفته رفته با گذشت زمان این منبع اطلاعاتی جای خود را به سایت‌ها و خبرگزاری ها داد اما همچنان روزنامه‌ها هم در کیوسک‌ها به فروش می‌رسد.

با گشتی در سایت های فروش اینترنتی چشممان به تبلیغ های عجیب فروش روزنامه باطله خورد. روزنامه باطله به روزنامه‌هایی گفته می‌شود که از تاریخ روز آن‌ها گذشته باشد و در دو نوع به فروش می‌رسند؛ حالت اول انبوهی از روزنامه‌های خوانده شده در ادارات و شرکت ها و یا مکان های عمومی است و از نظر تمیز بودن نسبت به روزنامه های نوع دوم که روزنامه های خوانده نشده موجود در کیوسک ها است کثیف تر هستند. با تماس به چند تن از صاحبان این آگهی دهندگان با قیمت های خرید و فروش روزنامه باطله رو به رو شدیم.

در یکی از آگهی ها روزنامه باطله تمیز و مرتب مخصوص کارهای بسته بندی کیلویی ۳۸ هزار تومان به فروش می رسد. در تماس با فرد آگهی‌دهنده متوجه شدیم این مراکز، خریداری روزنامه باطله دارند که از کیلویی ۲۸ هزار تومان شروع می شود. نکته جالب و قابل توجه اینجا است که باید بیش از ۴۰ یا ۵۰ کیلو روزنامه داشته باشید تا این مراکز آن را از شما خریداری کنند. البته برخی از آن ها حتی یک کیلو را هم خریداری می کنند.

روزنامه-باطله

در آگهی دیگر قیمت روزنامه باطله مناسب تر بود و کیلویی ۳۰ هزار تومان به فروش می رسید. به همین میزان هم خرید آن ها پایین تر از آگهی های دیگر است و ۲۵ هزار تومان از مشتری خریداری می کنند. حتی ۲۰ هزار تومان هم در سایتی آگهی شده است.

روزنامه-باطله-2

عجیب تر از همه ارسال این روزنامه ها توسط فروشنده است و تحویل به صورت درب منزل خواهد بود. در صورت طولانی بودن مسیر هم ارسال به شهرستان توسط باربری صورت می گیرد.

روزنامه-باطله-3

 

ارسال نظر