|
کدخبر: 281047

با جاروبرقی اسنوا، زیبایی درخشانی به محیط خانه هدیه دهید

اسنوا یکی از شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت در میان مشتریان خود، به خاطر کیفیت و طراحی محصولاتش محبوبیت زیادی دارد. این شرکت ایرانی کار خود را در سال 1384 با تولید اجاق گاز و کولرآبی آغاز کرده‌است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت اسنوا، قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات آن است. محصولات اسنوا تنوع بسیار بالایی دارد و به سایر کشورهای منطقه هم صادر می‌شود.

اصناف با جاروبرقی اسنوا، زیبایی درخشانی به محیط خانه هدیه دهید

یکی از محصولات حرفه‌ای تولیدشده در این شرکت جاروبرقی است. جاروبرقی، یکی از لوازم محبوب خانه به حساب می‌آید. این محصول از آن دسته محصولاتی است که اگر در خانه نداشته باشید نمی‌توانید خانه خود را به خوبی تمیز کنید. جاروبرقی‌ اسنوا در مدل‌ها و طرح‌های متعددی ساخته‌شده است. با ما همراه باشید تا ویژگی‌ جاروبرقی‌های اسنوا را به طور کامل بررسی کنیم.

جاروبرقی اسنوا

امروزه افراد در زمان خرید جاروبرقی به این نکته توجه می‌کنند که جاروبرقی مکش بالایی داشته باشد اما به فرش آسیبی وارد نکند. شرکت اسنوا در تولید جاروبرقی‌های خود این نکته را مدنظر داشته که در حین استفاده از جاروبرقی، صدمه‌ای به فرش‌ها وارد نشود.

جاروبرقی‌های اسنوا دارای موتور قدرتمندی هستند که می‌توانند تمام ذرات و غبار موجود در بافت فرش را جارو کنند. قدرت این جاروبرقی‌ها به گونه‌ای است که ذره‌ای از کشش آن‌ها در امان نمی‌ماند. این محصول اسنوا دارای شکل ظاهری زیبایی است و طراحی آن به گونه‌ای است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. اسنوا در ساخت جاروبرقی‌های خود از فنآوری‌های روز و تجهیزات کاربردی استفاده کرده و این محصول را به یک محصول کارآمد تبدیل کرده‌است. این جاروبرقی‌ها علاوه بر کم‌ صدا‌بودن، دارای مصرف انرژی A و جز کم مصرف‌ترین جاروبرقی‌ها هستند.

مشخصات جاروبرقی‌های اسنوا

جاروبرقی‌های اسنوا ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها را نسبت به محصولات مشابه ایرانی متمایز کرده ‌است. در ادامه قابلیت‌های بیشتری از این جاروبرقی‌ها بیان می‌کنیم:

اجزای جاروبرقی اسنوا

لوله تلسکوپی این جاروبرقی‌ها استیل بوده که علاوه بر محکم بودن، قابلیت تنظیم ارتفاع را هم دارد. لوله خرطومی منعطف، استفاده از جاروبرقی را آسان‌تر کرده‌است. چرخ‌هایی که برای این جاروبرقی‌ها در نظر گرفته‌شده قابلیت چرخش 360 درجه دارند که باعث شده حرکت جاروبرقی روانتر باشد.

موتور جاروبرقی اسنوا

موتور، مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در کارکرد لوازم برقی است. شرکت اسنوا همواره تلاش کرده با تکیه بر دانش متخصصین خود تمام قطعات محصولاتش را در کارخانه خود تولید کند و به همین دلیل صفر تا صد جاروبرقی‌های اسنوا، ایرانی است.

تکنولوژی‌هایی که برای جاروبرقی‌ها در نظر می‌گیرند به گونه‌ای است که سرعت بیشتری در جمع‌آوری مواد زائد داشته باشند. اسنوا سیستم جاروبرقی‌های خود را به گونه‌ای طراحی کرده که با وجود مصرف انرژی کم، بهترین مکش را داشته باشند و تمام گردوغبار روی سطوح مختلف را از بین ببرند.

ظرفیت کیسه جاروبرقی اسنوا

نشانگری که روی بدنه تعبیه‌شده شما را نسبت به پربودن کیسه و زمان تعویض آن آگاه می‌کند. به علت بالا بودن ظرفیت کیسه‌ها در این محصولات، فاصله زمانی بین تعویض کیسه‌ها زیاد است.

فیلتر جاروبرقی اسنوا

فیلتر هپای خروجی موجود در این جاروبرقی‌ها ریزترین ذرات گردوغبار را جذب و هوای پاک و عاری از آلودگی را به شما هدیه می‌کند. فیلتر بهداشتی و ضدحساسیت 5 مرحله‌ای، از دیگر فیلتر‌های به کار رفته در جاروبرقی‌های اسنوا است.

لوازم جانبی جاروبرقی اسنوا

جاروبرقی‌ها معمولا با یک سری لوازم جانبی ارائه می‌شوند که با استفاده از آن می‌توانید بهترین استفاده را از جاروبرقی نسبت به نیاز خود داشته باشید. برس جاروبرقی‌های اسنوا می‌تواند کثیفی و ذرات ریز موجود در پرز‌های فرش را به راحتی جارو کند و قدرت بالایی در تمیز کردن دارد.

از این سری‌های مختلف، می‌توانید برای تمیز کردن پرده، مبل و سرامیک استفاده کنید و این سری‌ها به شما این امکان را می‌دهند که گردگیری راحت‌تری داشته باشید.

بهترین جاروبرقی‌های اسنوا

اگر قصد دارید یک جاروبرقی اسنوا تهیه کنید ابتدا باید مدل‌های موجود را بررسی کنید تا خیالتان از خرید یک محصول با کیفیت راحت باشد. در ادامه به بررسی بهترین جاروبرقی‌های اسنوا پرداخته‌ایم:

جارو برقی اسنوا مدل SVS-A22000GS

جاروبرقی SVS-A22000GS اسنوا به خاطر قدرت موتور و طراحی زیبا، به یکی از بهترین محصولات این برند تبدیل شده‌است. ویژگی‌های منحصر به فرد این جاروبرقی عبارتست از:

  • فیلتر هپا و سیستم ضدآلرژی
  • موتور با قدرت 2200 وات
  • بدنه مقاوم و زیبا
  • ظرفیت 5 لیتری
  • لوله تلسکوپی
  • رده مصرف برق A

این جاروبرقی جز گران‌ترین جاروبرقی‌های ایرانی است که به خاطر مکش عالی و طول عمر بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

جارو برقی اسنوا مدل SVC-CA20BK

این جاروبرقی اسنوا از جدیدترین لوازم خانگی اسنوا است که کیفیت بالایی دارد. فیلتر هپا در این محصول عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و مانع از ورود 99 درصد ذرات آلرژی‌زا به هوا می‌شود. شعاع کارکرد این جاروبرقی اسنوا 8 متر است که امکان نظافت فضای زیادی را ممکن کرده‌است. مزایای این جاروبرقی اسنوا شامل موارد زیر است:

  • موتور کم مصرف و پر قدرت با توان 2000 وات
  • قدرت مکش450 وات
  • سیم جمع‌کن خودکار
  • دسته ارگونومیک
  • لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع

خدمات پس از فروش اسنوا

شرکت اسنوا یکی از بهترین خدمات پس از فروش را در میان برند‌های ایرانی دارد. در صورتی که با هر گونه خرابی در جاروبرقی‌های اسنوا مواجه شدید کافی است با شماره‌های روی ضمانت‌نامه محصول تماس بگیرید.

در آخر

اگر به دنبال یک جاروبرقی پیشرفته و کارآمد ایرانی هستید جاروبرقی‌های اسنوا بهترین انتخاب برای شما هستند زیرا هم کیفیت و هم قیمت این جاروبرقی‌ها شما را حیرت‌زده می‌کند. برای خریدی مطمئن پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه آنلاین برندچی اقدام کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ
  • ناشناس ارسالی در

    یک تلوزيون خریدیم کیفیت رادیدم دگر بس اس ت چند بار بردیم دکتر رحمت به جنس بی کفای ت لیدا بوزانکا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها