|
کدخبر: 268594

با مهم ترین تجهیزات آشپزخانه رستوران‌ها آشنا شوید

اصناف با مهم ترین تجهیزات آشپزخانه رستوران‌ها آشنا شوید

یکی از مهمترین بخش‌ها در راه اندازی آشپزخانه های صنعتی، خرید انواع تجهیزات آشپزخانه است و نباید فراموش کنید که قطعا از با کیفیت ترین آنها باید استفاده شود. امروزه با پیشرفت هایی که در تکنولوژی اتفاق افتاده شاهد این هستیم که در تمام عرصه ها دستگاه ها و ماشین آلات مختلف جای نیروی انسانی را گرفته اند که نتیجه آن سرعت در کار، بالا رفتن کیفیت و در نتیجه سود و در نهایت موفقیت بیشتر در کار خواهد بود.

پس دیگر دل نگرانی های گذشته در این کار وجود نخواهد داشت و شما نیز در صورتی که تمایل به راه اندازی رستوران و یا آشپزخانه دارید، باید اقدام به خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه رستوران خود کنید. بهترین کمک و راهنمایی که ما می توانیم در این زمینه به شما داشته باشیم، مراجعه به سایتی معتبر در این زمینه به نام ویترین نت می باشد. در این بازار بزرگ اینترنتی با تنوع بسیار بالایی از این محصولات مواجه خواهید شد که دست شما را برای انتخاب و خرید آسانتر باز می گذارد.

تجهیزات آشپزخانه رستوران

در صورتی که تصمیم دارید تا رستوران و یا حتی فست فودی را راه اندازی نمایید، باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از شروع کار، نیاز به خرید انواع ماشین آلات صنایع غذایی برای تجهیز کردن آشپزخانه خود دارید و باید از قبل لیست تجهیزات رستوران را برای خود نوشته و طبق آن پیش بروید. برای انجام این کار و برای اینکه موردی را از قلم نیندازید، و بهترین ها و مناسب ترین ها را انتخاب نمایید، بهتر است از یک یا چند مشاور خبره در این زمینه کمک بگیرید.

البته انتخاب مرکزی معتبر که بتوانید این اقلام را با بالاترین کیفیت و صد البته مناسب ترین قیمت در اختیار شما بگذارد نیز می تواند در پیشرفت روند کاری شما بسیار تاثیرگذار باشد. حال اگر از ما بپرسید، ما به شما ویترین نت را معرفی خواهیم کرد زیرا با مراجعه به این سایت می توانید در کوتاهترین زمان لیست کاملی از تجهیزات مورد نیاز خود را در یک جا دیده، از ویژگی ها و کاربردهای آنها باخبر شده و در نهایت به سهولت اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

انواع تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران

در صورتی که بخواهید تجهیزات آشپزخانه رستوران خود را تهیه نمایید باید اقلامی از قبیل هود صنعتی رستوران، سینک ظرفشویی رستورانی، یخساز صنعتی، سبزی خردکن صنعتی، مخلوط کن صنعتی، دیگ خیساندن برنج، اجاق گاز، کباب پز، یخچال، گرمخانه، میز کار با کاربردهای مختلف، ماشین ظرفشویی با گنجایش مورد نیاز، چرخ گوشت رستورانی، سردخانه صنعتی، اسلایسر، اسنک ساز، انواعی از یخچال های صنعتی که خوابیده و یا ایستاده هستند، فر صنعتی رستوران و بسیاری موارد دیگر را تهیه نمایید. کیفیت در انتخاب شما باید نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه رستوران

با توجه به اینکه تجهیزات آشپزخانه رستوران با انواع مواد غذایی در ارتباط می باشد، کیفیت در ساخت آنها بسیار حائز اهمیت خواهد بود و به همین دلیل بهتر است که از بهترین ها در این رابطه استفاده شود. تنوع در برند تجهیزات آشپزخانه بسیار زیاد است و در زمان خرید با قیمت های مختلفی روبرو می شوید که شاید از نگاه شما برخی از آنها گران بوده و نیازی به این مقدار هزینه نیست اما باید بگوییم که شما به خرید خود به چشم سرمایه گذاری باید نگاه کنید.

از برندهای مطرح خارجی در زمینه تجهیزات آشپزخانه رستوران می توان به Apw، LINCOLN، LOTUS ، Turbo Air و FAGOR اشاره داشت که شما در صورت تمایل می توانید آنها را انتخاب نمایید اما قطعا از بابت قیمت کمی نسبت به تولیدات داخل در این زمینه تفاوت خواهد داشت. خوشبختانه تولید این تجهیزات با کیفیت بسیار بالا در کشور نیز توسط شرکت های مختلف صنعتی انجام شده و شما می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از برندهای ایرانی با قیمتی مناسب تر از برندهای خارجی انتخاب و خریداری کنید.

لیست شرکت های تجهیزات آشپزخانه رستوران

خوشبختانه بسیاری از صنعتگران ایرانی در زمینه تولید انواع تجهیزات آشپزخانه رستوران مشغول به کار هستند که به جرات می توان گفت رقبای قدرتمندی برای برندهای خارجی محسوب می شوند و شما می توانید آشپزخانه رستوران خود را با کمک این تولیدات داخل تجهیز نمایید.

از مطرح ترین شرکت های تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ایرانی می توان به تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران، تجهیزات آشپزخانه صنعتی تبریز، آریا استیل، پرشیا استیل، گروه صنعتی داطا، استیل پخت، آگرین، دیاکو، تجهیز گستر و بسیاری شرکت های تولیدی دیگر اشاره داشت.

قیمت تجهیزات آشپزخانه رستوران

تجهیزات ماشین آلات غذایی

اینکه بتوان قیمت مشخصی را به طور صد در صدی به عنوان قیمت تجهیزات رستوران بیان کرد شاید امکان پذیر نباشد زیرا قیمت اینگونه از تجهیزات بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. بر فرض مثال اینکه شما یک فر صنعتی خارجی بخرید یا اینکه یک فر صنعتی تولید داخل را انتخاب نمایید، قطعا در میزان قیمت پرداختی تاثیرگذار خواهد بود. در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی خارجی و در واقع وارداتی، نام برند، جنس، اندازه و قطعا نرخ ارز و بسیاری از موارد دیگر می تواند تاثیرگذار باشد.

بهترین راهکار برای شما به منظور کسب اطلاع از قیمت هر وسیله و ویژگی های آن، می تواند مراجعه به سایت معتبر ویترین نت باشد. این سایت به شما کمک می کند تا به صورت مستقیم و بی واسطه با تامین کنندگان در ارتباط باشید و کلیه محصولات مرتبط با آشپزخانه خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

پیشنهاد ما به شما برای انتخاب و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، خرید اینترنتی می باشد. شما از این طریق می توانید در خانه و یا محل کار خود نشسته و تنها با کمک یک سیستم و از طریق گوگل وارد سایت شده و انتخاب و خرید خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید

ویترین نت به عنوان یک پلتفرم معتبر خرید و فروش تجهیزات صنعتی می تواند به کمک شما بیاید. شما می توانید به صورت جزئی و یا عمده خرید خود را انجام دهید. در این سایت به راحتی محصول مورد نظر را می توانید در بخش های مشخص پیدا کرده و در رابطه با آن اطلاعات لازم را بدست آورید، با ویژگی ها و مشخصات آنها آشنا شده و قیمت را ببینید و سپس بر اساس این اطلاعات بهترین انتخاب و بهترین خرید را داشته باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها