|
کدخبر: 265410

۷۰ هزار نفر ظرفیت شغلی در حوزه اصناف اردبیل وجود دارد

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: آمادگی داریم برای ۷۰ هزار بیکار استان اردبیل فرصت اشتغال ایجاد کنیم.

مسعود ناصری راد  با اشاره به فعالیت ۵۱ هزار واحد صنفی در استان خاطرنشان کرد: با تعطیلی اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی ما آمادگی داریم برای ۷۰ هزار بیکار استان فرصت اشتغال ایجاد کنیم.

ناصری اصلاح قوانین دست و پا گیر کار و بیمه را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: پرداخت مالیات برای اصناف اردبیل هم ردیف با اصناف تهران در نظر گرفته شده در حالی که این نگاه عادلانه به نظر نمی‌رسد.

وی اضافه کرد: استان اردبیل در ردیف استان‌های محروم کشور است و فعالان اقتصادی و اصناف در این استان از منابع درآمدی متوسط و رو به پایین برخوردار هستند که امیدواریم در مالیات‌ستانی نیز شرایط اقتصادی و درآمدی استان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف اردبیل بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز همکاران ما در اصناف گله‌مند برخی از قوانین سفت و سخت هستند و به نظر می‌رسد اصناف منصف استان اردبیل باید در بخش مالیات و بیمه بیش از گذشته مورد حمایت قرار گرفته و مالیات مربوط به تراکنش در سال گذشته نادیده گرفته شود.

ناصری گفت: انتظار داریم تا اختیارات بیشتری به استان‌ها در بخشودگی جرایم داده شود چرا که در دو سال ایام کرونایی اصناف ما بیشترین ضربه را متحمل شدند و حتی در سرعین هتل‌داران و صاحبان رستوران دچار انباشت ضرر و زیان شدند.

 

منبع: خبرگزاری بازار

ارسال نظر