|
کدخبر: 258559

عوامل گرانی‌های اخیر چیست؟ / وزیر کشور پاسخ داد

وزیر کشور گفت: اختلاف قیمت‌ها در داخل و خارج کشور موجب انتقال غیرقانونی مقدار زیادی از مایحتاج عمومی مردم به خارج‌شده است.

اصناف عوامل گرانی‌های اخیر چیست؟ / وزیر کشور پاسخ داد

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در نوشهر گفت: مشکلی در تأمین ماکارونی و روغن در داخل وجود ندارد بلکه صادرات غیرقانونی برخی از مایحتاج عمومی مردم به دلیل اختلاف قیمت در کشور‌های همسایه علت گرانی اخیر است.

وی افزود: کمبود کالا یا به دلیل احتکار توسط برخی تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان یا به دلیل اختلاف قیمت یک محصول در داخل و خارج کشور است که باعث می‌شود مقدار زیادی از مایحتاج مردم به شکل صادرات غیرقانونی از مرز‌ها خارج شود.

وزیر کشور گفت: ستاد مبارزه با قاچاق با افرادی که مایحتاج مردم را به شکل غیرقانونی از ایران خارج می‌کنند برخورد می‌کند و نگهداری کالا تا اعلام قیمت جدید و باهدف گران‌فروشی نیز مصداق احتکار است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وحیدی در رابطه با گرانی ماکارونی گفت: ماکارونی موجود در بازار بر اساس قیمت سابق آرد عرضه می‌شود، ولی با توجه به افزایش قیمت آرد اگر بنا شد اضافه بر آن قیمت این محصول عرضه شود دولت آن را از طریق تأمین یارانه‌ها جبران می‌کند.

وزیر کشور که برای انجام سفر یک‌روزه به مازندران سفرکرده است صبح امروز بعد از حضور در همایش توسعه مازندران و گفتگو با خبرنگاران با بالگرد به شهرک صنعتی سلمان شهر در شهرستان عباس‌آباد رفت تا از واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرک بازدید کند.

بازدید هوایی از سواحل آزاده شده، حضور در یادواره شهید شیرودی و نشست شورای تأمین از برنامه‌های دیگر سفر وحیدی به مازندران بوده است.

منبع: ایلنا
  • ناشناس ارسالی در

    قبلا هم صادرات بود این حرفها دروغ است به فکر گران کردن قیمت بودند اگر مشکل حل شد ه باشد باید به قیمت قبلی در فروشگاها عرض ه بشود چرا قیمت جدید زدند اینها دروغ می گویند

  • ناشناس ارسالی در

    چه کسی مجوز گرانی را داده؟ تمامی اقلام خوراکی را به بهانه قاجاق گران شده است و فقر غذایی ....

  • رضا ارسالی در

    تمام مشکلات ما از اصلاح طلبان و دولت ها و مجالس شورای اسلامی به جز دولت های زمان شهید رجایی رهبری و احمدی نژاد که ایده وعملشان خوب بود بنده از زابل هستم و ایده هایی دارم که اگرعملیاتی بشود حل میشود البته تا زمانی که رهبری زنده هستند و با همکاری دکتر دهمرده نماینده مردم زابل وانسانهای شریف که در مسیر اسلامیت جمهوریت و ایرانیت و انقلاب و با داشتن علم و دانش حرکت می کنند و....در بدنه ی دولت ومجلس افرادی مانند شهید صیاد شیراز فخری زاده قاسم سلیمانی و....باشند مملکت درست میشود در کل تربیت ما در عمل باید تربیت قرانی بشود

  • خسروجردی ارسالی در

    جلوی قاچاق رابکیرید

  • بابک ارسالی در

    جلوی قاچاق را بگیرید. زورتان به مردم بدبخت رسیده؟؟؟؟؟؟؟؟اینم یه بهانه اس

  • ناشناس ارسالی در

    مگر مجبور هستید ارزش ریال اینقدر پایین بیاورید تا همه کشورهای دنیا غالب اقتصادی بر کشور شوند .تا آنجا که حتی گندممان را به یغما ببرند و دوباره بیاییم باهزینه گزاف حفظ گندم خریداری شده کنیم .مگر برنامه ساز نداریم . تحقیق کنیم آن کشورها برای حفظ گندمشان چه میگنند .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها