|
کدخبر: 258206

جذاب‌ترین مرکز تجاری تفریحی تهران افتتاح شد!

اصناف جذاب‌ترین مرکز تجاری تفریحی تهران افتتاح شد!

زمان، مهم­ترین فاکتور سبک زندگی این روزهای مردم است. صرفه­ جویی در وقت برای انجام امور روزمره، شاید از فاکتورهای دیگری مانند قیمت، کیفیت و... مهم­تر است. تا جاییکه شاید همین امر باعث ذخیره کردن منابع مالی و دیگر شاخص­ها برای ادامه مسیر باشد. از این­رو مراکز خرید تجاری-تفریحی­ای مورد استقبال عموم مردم است که بیشترین زمان ممکن را برای آن­ها دخیره کند؛ اما کدام مراکز خرید تجاری-تفریحی چنین ویژگی­هایی دارند؟

مردم چه فاکتورهایی را برای انتخاب مرکز خرید تجاری-تفریحی خود انتخاب می­کنند؟

بدون شک همه ما از مراکز خرید مختلف استفاده کردیم و از هر کدام تجربیات متفاوتی را داریم؛ اما چه عواملی باعث می­شود تا ما باز هم به سراغ یک مرکز خرید تجاری برویم و چه عواملی سبب این موضوع است تا یک مرکز خرید را برای بار دوم انتخاب نکنیم؟ زمان مهم­ترین عامل این قضیه است. بارها شده است که هنگام پیداکردن جا پارک در یک مجتمع تجاری-تفریحی، زمانی را از دست دادیم که معادل چندین برابر زمانی است که برای اصل خرید گذاشتیم! اینجاست که اصطلاحاً «دورچین غذا مهم­تر از خود غذاست! » عوامل متفاوتی مانند در دسترس بودن، وجود پارکینگ و دسترسی آسان به آن، حس خوب خرید و انتقال آن به ما، متمایز و جامع بودن و... فاکتورهایی از این قبیل، باعث می­شود محل خرید در ذهن ما به شکلی نقش بگیرد. سوال اصلی اینجاست که بهترین مرکز خرید تجاری-تفریحی با این تفاسیر کجاست؟

مرکز-خرید

برج تماس مرکز تجاری-تفریحی غرب تهران

برج تماس به­عنوان اولین مرکز تخصصی خرید و فروش گوشی و کامپیوتر و همچنین بزرگ­ترین مرکز خرید و فروش تخصصی گوشی و کامپیوتر در غرب تهران، با گردآوری امکانات متفاوت در کنار هم، مجموعه خود را به­عنوان یکی از کامل­ترین مجتمع ­های تجاری­-تفریحی در پایتخت معرفی کرده است. برج تماس که واقع در محدوده دریاچه چیتگر در غرب تهران است، به چند دلیل یکی از مناسب­ترین گزینه­های برای خرید و گذراندن وقت در غرب تهران می­باشد. این مجموعه با ۵ طبقه تجاری و بیش از ۷۰۰ واحد پارکینگ، اولین دغدغه خریداران خود را در مورد جای پارک، به­راحتی حل کرده است. دسترسی آسان به این برج در غرب تهران و امکانات رفاهی و تجاری موجود در این مجموعه، برج تماس را به یکی از مهم­ترین مراکز خریدِ نه تنها غرب تهران، بلکه در کل پایتخت، کرده است. از این رو شما می­توانید با خیالی آسوده از فضای پارکینگ این برج استفاده کنید و با زمانی که از این بخش ذخیره می­کنید، بر کیفیت خرید اصلی خود بیفزایید!

امکانات و خدمات برج تماس چیست؟

برج تماس همانند سایر مراکز و مجتمع­های خرید در جایجای تهران، از امکانات متفاوت و جذابی بهره­مند است. نمونه­ای از این امکانات به­شرح زیر است:

  • بیش از ۷۰۰ واحد پارکینگ
  • شعبه برج تماس فروشگاه زنجیره­ای شهروند
  • موبوصراف، اولین بازار تخصصی گوشی دست دوم
  • فضای رباتیک برج تماس
  • فودکورت به­همراه فضای باز

این­ها تنها بخشی از امکانات حاضر در این برج، برای گذراندن یک روز کامل در این مجموعه است. حضور موبوصراف به عنوان اولین و تنها بازار تخصصی­ گوشی­های دست دوم در برج تماس، امکان خرید و فروشی مطمئن و آسان را برای شما فراهم کرده است.

مرکز-خرید۳

همچین شعبه­ی برج تماسِ فروشگاه شهروند، هزینه رفت و آمد و وقت شما را برای خرید کامل و جامع شما در مورد محصولات غذایی و... در کنار سایر خرید­هایتان، به­شدت پایین آورده و از این حیث نسبت به سایر مراکز خرید متمایز است.

مرکز-خرید۴

بخش رباتیک برج تماس، اولین محل برای علاقه­مندان به رباتیک است که می­توانند تحت­نظر مربیان و متخصصان این رشته، با علم رباتیک آشنا شوند.

بدیهی است بعد از یک خرید جامع، یک غذای دلچسب و دلپذیر، مطابق با سلایق و علایق متفاوت است که تجربه­ای دلچسب­تر از یک روز حضور در برج تماس را تکمیل می­کند. فضای فودکورت برج تماس با رستوران­های مختلف برای سبک­های غذایی مختلف، امکان یک دورهمی خانوادگی و دوستانه را در فضای بسته و باز فراهم کرده است تا خریداران از فودکورت برج تماس استفاده لازم و کافی را برده باشند.

از این رو برج تماس به عنوان بزرگ­ترین و جامع­ترین مرکز خرید و فروش گوشی و کامپیوتر در غرب تهران، با وجود امکانات رفاهی – تفریحی متفاوت، سبب این شده­است تا تبدیل به یکی از مراکز خرید اصلی در تهران بشود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و امکانات متفاوت­تر برج تماس اینجا را کلیک کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر