|
کدخبر: 255491

معرفی انواع چراغ دیواری

یکی از مواردی که در منازل ما میتواند هم کاربردی باشد و هم تاثیر بر زیبایی منزل داشته باشد انواع چراغ اعم از(چراغ آویز، چراغ سقفی، چراغ حیاطی و چراغ دیواری است)

شاید تنوع زیاد چراغها باعث شود که شما در انتخاب چراغ مناسب برای منزل یا چراغ حیاطی خود دچار سردرگمی شوید در این صورت بهتر است انتخاب خود را بر اساس دانش، درباره نوع چراغ و اطلاعات دکوراتیو بگذارید و یا از کارشناسان فروش فروشگاه لوازم روشنایی آتیلا لایت کمک بگیرید

در این مقاله قصد داریم برای شما انواع چراغ دیواری را معرفی کنیم اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره چراغ ها داشتید میتوانید به سایت ما مراجعه کنید با ما همراه باشید

انواع چراغ دیواری

چراغ دیواری لوستری

چراغ آویز یا لوستری بیشتر در خانه های سنتی استفاده می شود، مگر اینکه به دنبال وسایل فوق مدرن باشید. لوسترها در خانه های بزرگ، مغازه هایی با سقف های بلند مانند آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی یافت می شوند. این نوع لوسترها روی زرق و برق تمرکز دارند. بنابراین، علاوه بر لوستر، نوع مبلمان و دیوار نیز در این طراحی پر زرق و برق، متفاوت است.

لامپ فلاش flush

لامپ فلاش flush در نزدیکی دیوار نصب می شود، این نوع لامپ معمولاً قطعه متحرکی ندارد، آن‌ها به طور سنتی از قدیم به عنوان دیوارکوب شناخته می شدند. در قدیم، چراغ های دیواری بسیار محبوب بودند که نور پراکنده ای در محیط ایجاد می کردند

چراغ های دیواری ظریف و مدرن

چراغ های دیوای مدرن بیشتر مناسب اتاق خواب می باشد. شیشه های فلوتد، کارهای ظریف فلزی و پوشش های ابریشمی، همگی می توانند یک چراغ دیواری زیبا و ظریف را ایجاد کنند که فضایی آرام برای استراحت و نور کافی برای بیدار شدن را برای شما فراهم خواهند کرد.

چراغ-دیواری

انتخاب نوع دیوارکوب و چراغ دیواری نیاز به دانش طراحی داخلی و زیبایی شناسی دارد، شرکت آتیلالایت به شما کمک کرده تا بنا بر طراحی داخلی خانه، هتل یا اداره خود بهترین انتخاب را داشته باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چراغ-دیواری۲

چراغ دیواری های محلی

 هتل ها محل‌هایی هستند که بسیار زیاد از این نوع چراغ استفاده می کنند. در واقع، شما حتی ممکن است متوجه آن‌ها نشوید. لامپ های درون آن آشکار است، قفسه آن‌ها فلزی، از جنس برنزی بوده و حس عتیقه ای دارند یا درون بتن کار شده اند، این لیست همچنان ادامه دارد.

چراغ-دیواری۳

چراغ های مطالعه دیواری

این نوع لامپ ها تقریباً منحصراً برای کنار تخت استفاده می شوند. این نوع دیوارکوب تنها برای روشن کردن دیوار استفاده نمی شود، بلکه برای خواندن کتاب در رختخواب نیز مناسب است. آن‌ها معمولاً پایین‌تر نصب شده، کنار تخت قرار گرفته و به سمت خواننده کتاب هدایت می شوند یا در بالای تخت قرار گرفته و به سمت پایین هدایت می شوند.

چراغ دیواری اتاق خواب

اگر هم نیاز به چراغ مطالعه دارید و هم چراغ خواب می توانید به ترکیب این دو کنارهم فکر کنید.

نظر شما درباره

یک دیوارکوب روی میز کنار تختتان چیست؟ این نوع طراحی ها بیشتر در هتل ها دیده می شود و نیاز به طراحی مناسب دارد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که جای مبلمان اتاق خود را جابجا نمی کنید یا مدل آن ها را تغییر نمی دهید و فضای روی میز کنار تخت خود را دوست دارید، این طرح می تواند برای شما مناسب باشد.

لامپ دیواری بیلی بالدوین

یکی دیگر از لامپهای کاربردی برای اتاق خواب چراغ دیواری بیلی بالدوین می باشد ترکیبی از بافت و عملکرد شیک باعث شده که این نوع دیوارکوب هنوز استفاده شود. برای برخی، این ها هرگز از مد نمی افتند

چراغ-دیواری۴

دیوارکوب های پارچه ای

اگر می خواهید حس لاکچری بودن را القا کنید باید از پارچه مخمل در این دیوارکوبهای پارچه ای استفاده کنید.

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما پارچه های ابریشمی یا نخی برای مدت طولانی در این نوع دیوارکوب استفاده می‌شد. هنگام تصمیم گیری در مورد روکش می توانید سبک مورد علاقه خود را به گونه ای انتخاب کنید که ساده و ظریف باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر