|
کدخبر: 236688

قیمت انواع تورهای گردشگری مشهد + جدول

قیمت انواع تورهای گردشگری زمینی تهران به مقصد مشهد در بهمن ماه ۱۴۰۰ به شرح جدول زیر است؛

مشهد بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران محسوب می‌شود. در تمام طول سال تورهای مشهد برقرار هستند و همیشه جمعیت زیادی از مسافران را می‌توانید در مشهد ببینید. مشهد قطب اصلی گردشگری زیارتی ایران است . مسلمانان سراسر دنیا و مردم ایران در طول سال به مشهد و برای زیارت امام رضا (ع)  می‌کنند و برخی هم در کنار زیارت از وقت خود استفاده کرده و کمی هم به سیاحت و تفریح می‌پردازند. در حقیقت مشهد شهری زیارتی سیاحتی است و دیدنی های مشهد تنوع زیادی دارند.

از زیارت و آثار تاریخی مشهد گرفته تا جاذبه های طبیعی مشهد همگی دست به دست هم داده‌اند تا تور زیارتی و مسافرتی مشهد را در میان محبوب‌ترین‌ها قرار دهند.یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، تور زمینی با قطار ۶ تخته هتل۴ ستاره سارینا برای اقامت ۲شب مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ تومان ، ۳شب اقامت مبلغ ۹۵۰,۰۰۰ تومان و برای ۴شب اقامت مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان را اعلام کرده است این در حالی است که هتل ۵ستاره کیانا برای ۲ شب اقامت مبلغ ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان ، ۳شب اقامت مبلغ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان و برای ۴ شب اقامت مبلغ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان را تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

 

 

 

 

 

قیمت تور زمینی مشهد ( بهمن ماه ۱۴۰۰)
هتل
درجه هتل
مدت اقامت
قیمت ( هر نفر / تومان ) 
سارینا
۴
۲شب
۸۰۰,۰۰۰
سارینا
۴
۳شب
۹۵۰,۰۰۰
سارینا ۴ ۴شب ۱,۲۰۰,۰۰۰
ساوین
۴
۲شب
۹۰۰,۰۰۰
ساوین
۴
۳شب
۱,۱۵۰,۰۰۰
ساوین ۴ ۴شب ۱,۴۰۰,۰۰۰
کارن
۴
۲شب
۹۵۰,۰۰۰
کارن
۴
۳شب
۱,۲۰۰,۰۰۰
کارن ۴ ۴شب ۱,۴۰۰,۰۰۰
کیانا
۵
۲شب
۱,۴۰۰,۰۰۰
کیانا
۵
۳شب
۱,۹۵۰,۰۰۰
کیانا ۵ ۴شب ۲,۴۰۰,۰۰۰
الماس ۲
۵
۲شب
۱,۵۰۰,۰۰۰
الماس ۲
۵
۳شب
۲,۰۰۰,۰۰۰
الماس ۲
۵
۴شب
۲,۵۰۰,۰۰۰
درویشی
۵
۲شب
۱,۵۵۰,۰۰۰
درویشی
۵
۳شب
۲,۰۰۰,۰۰۰
درویشی
۵
۴شب
۲,۶۰۰,۰۰۰
منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها