|
کدخبر: 233275

نایلون حبابدار و فاکتورهای موثر بر قیمت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از نایلون های پرکاربرد در صنعت بسته‌ بندی می باشد که استفاده از این نایلون ها بسیار زیاد بوده و برای بسته بندی انواع محصولات می‌توان از آن استفاده کرد. نایلون حبابدار نوعی از نایلون های شفاف و انعطاف پذیر بوده و ضربه گیری بسیار خوبی را در بسته بندی ها ایجاد می نماید. از نایلون حبابدار به منظور جلوگیری از آسیب به کالا ها استفاده می شود زیرا این نایلون ضربه گیر بسیار قوی بوده و از آسیب دیدگی اجسام می تواند جلوگیری کند. سطح نایلون های حبابدار پوشیده از حباب های هوا می باشد و این نایلون در ابعاد و اندازه های مختلف به تولید می‌رسد. نایلون حبابدار علاوه‌ بر ضربه گیری خوب می‌تواند عایق بسیار مناسب در مقابل حرارت صدا گرما و سرما باشد.

نایلون حبابدار از مواد پلی اتیلن به تولید می‌رسد و دارای انواع مختلفی می باشد. نایلون های حبابدار سطح داخلی نرم و لطیفی دارند که در تماس با کالا ها بوده و سطح بیرونی این نایلون ها پوشیده شده از حباب می باشد.همانطور که میدانیم در صنعت بسته بندی برخی از کالا ها بسیار حساس و آسیب پذیر هستند که در زمان جابجایی و حمل و نقل ممکن است در اثر ورود ضربه آسیب ببیند بنابراین اگر از نایلون حباب دار در بسته‌ بندی این کالاها استفاده کنیم، تا حد بسیار زیادی از آسیب رسیدن به آن جلوگیری خواهیم کرد.دریا پلاستیک از تولید کنندگان بزرگ نایلون های بسته بندی است که انواع نایلون استرچ، نایلون عریض، نایلون حباب دار و نایلون شیرینگ و.... را با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت عرضه می کند.

نایلون حباب دار

  انواع نایلون حبابدار از نظر ظاهر

 نایلون حبابدار دو بعدی

نایلون حباب دار دو بعدی یکی از انواع پر مصرف نایلون‌ های حباب دار است که برای انواع محصولات از قبیل لوازم یدکی خودرو، ظروف، قطعات خودرو و غیره از آن استفاده می شود.

نایلون حبابدار سه بعدی

نایلون های حباب دار سه بعدی در مقایسه با نایلون های دو بعدی دارای ضخامت بیشتری هستند و این نایلون ها برای اجسام مکعبی شکل مانند مبل ، ماشین لباسشویی، گاز و... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 کاربرد نایلون حبابدار

  • بسته بندی لوازم خانگی
  • بسته بندی قطعات خودرو
  •  بسته بندی لوازم الکترونیکی و قطعات کامپیوتری
  • بسته بندی انواع شیشه ها مانند آینه
  •  بسته بندی لوازم چوبی مثل مبلمان

و...

تایلون حبابدار

انواع نایلون حبابدار از نظر اندازه حباب

نایلون حباب ریز

نایلون های حبابدار در نوع نایلون حباب ریز ، با توجه به نامشان پوشیده شده از حباب های ریز در سطح این نوع نایلون بوده که ضربه گیری بسیار خوبی را ایجاد می نماید.

نایلون حبابدار درشت

  نایلون حبابدار درشت از انواع دیگر نایلون های حباب دار است که حباب های سطح این نایلون در سایز بزرگتر بوده و برای لوازم بزرگتر و شکستنی از آن می‌توان بهره برد.

مزایای نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار بسته بندی بسیار خوبی را برای محصولات ایجاد می نماید که می تواند از آسیب دیدگی محصولات جلوگیری کند.

برای کالا هایی که به نور خورشید حساس هستند نیز می توان از حباب دار استفاده کرد زیرا این نایلون ها عایق مناسبی در برابر نور خورشید نیز می باشند.

 با استفاده از پوشش نایلون حبابدار برای کالا ها می توان عایق مناسبی در برابر ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل بسته بندی داشت.

از ویژگی های بسیار خوب نایلون های حباب دار می توان به استفاده مجدد از آن اشاره کرد که در واقع آنها یکبار مصرف نبوده و می توان چند بار مورد استفاده قرار گیرند و با توجه به اینکه برای انتقال لوازم و جابجایی آنها از نایلونهای حبابدار استفاده بسیار زیادی می شود ، پس از استفاده از این نایلون ها می توان آن را برای استفاده بعدی نگهداری کرد، در واقع تا زمانی که این نایلون پاره نشود و حباب های خالی نگردد باز هم قابل استفاده خواهد بود.و این ویژگی بسیار خوب موجب استفاده مجدد و کاهش هزینه ها و جلوگیری از صدمه زدن به محیط زیست خواهد شد.

از ویژگی‌های دیگر پلاستیک حباب دار می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که با توجه به بسته بندی بسیار خوبی که ایجاد می کند ، وزن بسته بندی نیز بسیار کم خواهد بود بنابراین هزینه حمل و نقل نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد نایلون حبابدار، استفاده از آن برای هر نوع کالا می باشد.با توجه به تولید نایلون های حبابدار که به صورت رولی، پاکتی ،فوم دار ،چسبدار و غیره می باشد، این نایلون ها برای انواع کالا ها استفاده می‌ شوند و می‌توان در سایز های مختلف آن را مناسب با لوازم تهیه کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌ های بسیار خوب نایلونهای حبابدار که از زمان های گذشته تا به حال مورد توجه واقع شده ، کاهش استرس و سرگرمی با استفاده از حباب های این نایلون می باشد که تقریبا همه ما این حباب ها را ترکانده ایم که این عمل باعث کاهش استرس خواهد شد.

فروش نایلون های حباب دار با قیمت ارزان

 فروشگاه دریا پلاستیک یکی از مجموعه های فعال در حوزه فروش انواع نایلون بسته بندی از جمله نایلون حبابدار می‌باشد که این مرکز معتبر نایلون ها را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان توزیع می کند.بنابراین اگر قصد خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان را دارید، با مراجعه به سایت دریا پلاستیک می توانید خرید مطمئنی را داشته باشید همچنین دریا پلاستیک در کنار در نظر گرفتن قیمت های ارزان ، کیفیت بالای محصولاتش را حفظ کرده و محصولاتی با کیفیت را به دست مصرف کنندگان می رساند.

نکات مهم در خرید نایلون حبابدار

 در زمان خرید نایلون حبابدار باید به موارد مهمی توجه کنید تا بتوانید این نایلون ها را مناسب با مصرف خود تهیه کنید. تولید کنندگان زیادی از نایلون های حباب دار برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند و با توجه به تنوع بالای این محصولات، نایلون های حباب دار نیز در ابعاد و اندازه ها مختلف به تولید می‌ رسند.

بنابراین تولید نایلون حبابدار از نظر ضخامت، اندازه، حباب ،ابعاد ،رنگ ،شکل و نوع و غیره دارای تفاوت بوده و مشتری به راحتی می تواند نوع مورد نظر را خریداری کند.به همین جهت قبل از خرید باید نایلون ها را مناسب با مصارف خود در نظر بگیرید تا خرید  آسانتری را داشته باشید همچنین کارشناسان ما در دریا پلاستیک برای انتخاب نایلون های حباب دار راهنمایی های لازم را به شما ارائه می‌کنند.

نایلون حبابدار

 نکته دیگری که برای خرید نایلون حبابدار باید در نظر بگیرید ، کیفیت این نایلون ها می باشد. با توجه به اینکه تولیدکنندگان از مواد اولیه متغیر در ساخت نایلون حبابدار استفاده می‌کند ، این نایلون نیز در کیفیت های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. خرید پلاستیک حبابدار با کیفیت می تواند بسته بندی بسیار مناسبی را ایجاد کند و به همین جهت در زمان خرید این نایلون ها باید به کیفیت آن دقت داشته باشید. فروشگاه دریا پلاستیک نایلون ها را در نوع مرغوب و درجه یک به شما عرضه می کند.نکته دیگری که در مورد خرید اینترنتی نایلون حبابدار وجود دارد این است که هر فروشگاهی اینترنتی مورد اطمینان نبوده و باید از فروشندگان معتبر و باسابقه خرید خود را انجام دهید تا بتوانید محصولاتی با کیفیت را دریافت کنید و دریا پلاستیک با تجربه فراوان و سالها فعالیت در حوزه پخش نایلون های بسته بندی توانسته با ارائه ی محصولات با تضمین کیفیت، رضایت مشتریانش را به دست آورد.

https://daryapelastic.com/

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها