|
کدخبر: 214257

ریزش قیمت این نوع مرغ در راه است

بنا بر آخرین تصمیمات جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ منجمد تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار با کاهش ۵۰۰۰ تومانی از کیلویی ۲۵هزار تومان به کیلویی۲۰ هزار تومان خواهد رسید که البته این کاهش قیمت شامل حال مرغ گرم نمی شود و مرغ گرم همچنان با قیمت غیررسمی کیلویی ۳۱ هزار تومان در مغازه ها عرضه خواهد شد.

روز چهارشنبه(۱۲ آبان) جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور وزرای جهادکشاورزی، صمت و دستگاه های مختلف برگزار و ضمن تاکید براینکه با اقدامات انجام شده نباید هیچگونه کمبودی در انبارها در خصوص تامین مرغ و تخم مرغ مورد نیاز مردم وجود داشته باشد،  مقرر شد که مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

بنابراین مرغ منجمد تنظیم بازاری که تا پیش از این مصوبه کیلویی ۲۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شد بایستی ۵۰۰۰ تومان ارزان تر و با قیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

 آیا مرغ گرم نیز ارزان می شود؟

با کاهش ۵۰۰۰ تومانی قیمت مرغ منجمد در میادین این سوال برای بسیاری از مصرف کنندگان مطرح شده است که آیا مرغ گرم در خرده فروشی ها نیز ارزان می شود و قیمت مصوب مرغ گرم در بازار چقدر است؟

در پاسخ به این سوال حبیب اسدالله نژاد - نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار در خصوص کاهش قیمت مرغ، فقط مختص به مرغ های منجمد تنظیم بازاری بوده که توسط شرکت پشتیبانی امور دام در میادین توزیع می شود و ارتباطی با مرغ گرم ندارد.

وی افزود: قیمت مرغ گرم برای مصرف کنندگان همچنان کیلویی ۳۱ هزار تومان است که البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و احتمالا تا پایان سال هم این قیمت باقی می ماند.

  • ایرونی ارسالی در

    بخور بخوره هیچکس بفکر گارگران و زنان سرپرست بدون حقوق و مستجران نیست انشالله خدا جوابتون بده

ارسال نظر