|
کدخبر: 209816

راهنمای خرید لبنیات در سال ۱۴۰۰ توسط فروشگاه اینترنتی رزسا

مصرف شیر و فرآورده های لبنی آن همچون ماست، کره، دوغ، کشک، پنیر، قره قروت و روغن حیوانی نقش مهمی در سلامتی ایفا می کنند. به گونه ای که اگر از مصرف روزانه حذف شوند، بدن را با مشکلاتی همچون ریزش مو، پوکی استخوان، مشکلات دهان و دندان و دردهای عضلانی روبرو می کند. به همین دلیل خرید لبنیات باید جزیی از مهمترین اصل زندگی هر خانواده تلقی شود. می توان گفت که تمامی محصولات لبنی دارای انواع املاح معدنی نظیر کربوهیدرات ها، پروتئین ها، انواع ویتامین ها، کلسیم، روی، پتاسیم، منیزیم، فسفر را دارا هستند به همین دلیل باید در برنامه غذایی روزانه قرار گیرند.

راهنمای جامع خرید لبنیات

بایدها و نبایدهای خرید لبنیات

برای اینکه سلامتی همواره همراه شما باشد باید اصولی را رعایت کنید تا به بیماری هایی در صورت عدم مصرف دچار نشوید یا خوردن محصول ناسالم مسموم نشوید. به عنوان مثال مصرف خامه ای که غیر پاستوریزه است نباید در برنامه غذایی قرار گیرد یا کره حتما باید در فریزر نگه داری شود. در هنگام خرید لبنیات همچون کشک توجه داشته باشید که بوی نامطبوعی ندهد و دچار کپک زدگی نشده باشد. در صورت عدم آگاهی باید آن را در حدود 20 دقیقه جوشاند تا از سلامت آن اطمینان حاصل کرد. در کنار این اطلاعات توجه به کم چرب یا پر چرب بودن لبنیات خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که مصرف لبنیات پر چرب فرد را با افزایش وزن روبرو می کند و بهتر است از لبنیات کم چرب برای وعده های روزانه استفاده شود. این محصولات سرشار از ویتامین دی، پروتئین و کلسیم هستند. به همین دلیل متخصصان توصیه کرده اند که ورزشکاران و کسانی که قصد کاهش وزن دارند از خرید لبنیات پر چرب خودداری کنند.

انتخاب ماست در خرید لبنیات

آشنایی با پرطرفدارترین محصول در خرید لبنیات

شیر یکی از محصولات لبنی پر طرفدار است که در هوای گرم فاسد می شود به همین دلیل باید در انتخاب آن و تاریخ منقضی دقت به عمل آید. یکی از نکات مهم در خرید شیر، رنگ و طعم آن است. در حالت کلی شیر سالم دارای طعم خوبی است و رنگ سفید مایل به زرد دارد. اگر از فروشگاه ها خرید می کنید باید به تاریخ ذکر شده در پشت محصول نگاه کنید اما اگر به دنبال شیر تازه از گاوداری ها هستید، حتما آن را بین 3 تا 20 دقیقه بجوشانید. در هنگام خرید شیر به درصد چربی آن توجه کنید. معمولا شیری که سالم تر است و ورزشکاران آن را مصرف می کنند، درصد چربی کمتر از 2.5 دارد. البته پنیر و بستنی را از فروشگاه هایی تهیه کنید که از نظر سازمان تغذیه و بهداشت تایید شده باشند و بتوان آن ها را در سبد غذایی روزانه قرار داد. پاستوریزه بودن محصولات لبنی یکی از مهمترین مواردی است که باید در خرید لبنیات به آن توجه کرد. درست است که مصرف لبنیات در زندگی اهمیت دارد اما باید از مصرف زیاد بستنی، کره و ماست پرچرب جلوگیری شود تا فرد به بیماری های ناشی از چاقی دچار نشود. البته ریشه تمام محصولات لبنی از شیر گرفته می شود و قند موجود در هر کدام متفاوت است. به عنوان مثال بهتر است هر روز یک لیوان شیر نوشیده شود اما باید از خوردن بستنی به دلیل قند بالا خودداری کرد. شاید هم فرد دارای مشکل گوارشی و عدم تحمل لاکتوز باشد، به همین دلیل مصرف شیر بدون لاکتوز و یا پنیرهای سفت و ماست چکیده پیشنهاد می شود.

شیر بهترین نوع لبنیات

خرید لبنیات در فروشگاه اینترنتی رزسا

خرید لبنیات باید از مکان های معتبری همچون فروشگاه اینترنتی رزسا صورت گیرد. این فروشگاه با هدف رژیم غذایی سالم برای زندگی بهتر و رفتن به سبک درست تغذیه فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات لبنی این فروشگاه کاملا ارگانیک است و تمامی افراد از جمله ورزشکاران، کسانی که لایف استایل سالم دارند و به دنبال کاهش چربی و وزن هستند، می توانند آن ها را در سبد غذایی خانواده قرار دهند. بهتر است بدانید که فروشگاه اینترنتی رزسا یکی از مکان هایی است که مردم می توانند نسبت به انتخاب محصولات لبنی مناسب در آن با خیال راحت اقدام کنند زیرا کلیه محصولات از لبنی به شیوه های طبیعی و در شهرهای ورزنه و فریدن تهیه می شوند و به مناطق دیگر ارسال می گردند. یکی از خوشمزه ترین محصولاتی که در این مکان یافت می شود، دوغ مشکی و گازدار است که بر حسب علاقه در سبد غذایی خانوار قرار می گیرد. شاید باورش سخت باشد اما با خرید لبنیات در فروشگاه اینترنتی رزسا می توان به محصولاتی دست یافت که در کمتر جایی پیدا می شود. این محصولات ارگانیک شامل  قارا یا قره قروت می شود که از آب کیسه دوغ یا ماست چکیده شده به دست می آید.

سخن آخر در مورد خرید انواع لبنیات

لبنیات یکی از مهمترین موادی است که باید در برنامه غذایی همه مردم از کودک گرفته تا پیر قرار گیرد. بنابراین با خرید لبنیات در سایت فروشگاه اینترنتی رزسا می توان با تکیه بر هدف تامین مواد غذایی ارگانیک، سلامتی را مهمان خانه های مردم کرد.

https://rozesashop.com/

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها