|
کدخبر: 205381

جشنواره فروش آیفون تصویری و جک پارکینگ الکتروپیک در دو بی کا

آیفون تصویری الکتروپیک را باید پرفروش ترین برند داخلی دربازکن های تصویری دانست این کمپانی ایرانی با تولید انواع محصولات آیفون تصویری و قفل برقی و جک درب پارکینگ و انواع سنسور روشنایی یکی از شرکت های قدیمی است که به دلیل کیفیت بالای تولیدات و خدمات پس از فروش گسترده شهرت فراوانی دارد.

امروز دربازکن های تصویری علاوه بر زیبایی و راحتی که به منزل ما میباشد نقش بسزایی در امن کردن محیط دارند خصوصیایی همچون تصویر بردای از فرد پشب درب و اتصال به دوربین مداربسته گواه این گفته می باشد.

در انتخاب و خرید یک دربازکن تصویری باید به چه نکاتی توجه نمود؟

قابلیت های یک آیفون تصویری مهمترین عامل در تعیین قیمت آن می باشد مدل اقتصادی که میتوانند جایگزینی برای گوشی های صوتی باشند و مدل های لوکس با انواع خصوصیات گوناگون ، شرکت الکترپیک برای همه نیاز ها مدل هایی را تولید کرده است که در ادامه بیشتر در خصوص آن توضیح خواهید داد.

 

آیفون تصویری الکتروپیک 996

 

اندازه و ابعاد نمایشگر

یکی از اساسی ترین نکات در خرید آیفون تصویری اندازه صفحه نمایش می باشد ، الکتروپیک مانیتور هایی در اندازه های ۳.۵ ، ۴ ، ۴.۳ ، ۷ و ۱۰ اینچ تولید کرده است یک سیستم آیفون تصویری شامل مانیتور داخل واحد ، پنل تصویری که در جلوی ساختمان نصب میگردد ترانس و قفل بازکن می باشد.

حافظه درا بودن یا نبودن

حافظه آپشنی است که چندین سال است در آیفون های تصویری شاهد آن هستیم مانیتور حافظه دار در زمان فشرده شدن زنگ از فرد پشت درب صورت خودکار عکسبردای نموده و هچنین توانایی فیلبردای ۱۵ ثانیه ای همراه با صدا مراجعه کننده را نیز خواهد داشت بجز مدل ۸۹۷ الکتروپیک که فاقد حافظه باقی مدل های تولید شده شرکت Electropeyk دارای حافظه می باشند.

فراخوانی آسانسور یا بازکردن جک پارکینگ

یکی از قابلیت های جذابی که در برخی مدل های الکتروپیک وجود دارد قابلیت فراخوانی آسانسور با استفاده از آیفون تصویری می باشد ، همچنین در مدل ۹۹۶ و ۱۱۹۸ قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ نیز اضافه شده و شما با استفاده از مانیتور خود میتوانید جک پارکینگ را باز نمایید.

اتصال به دوربین مداربسته

اتصال به دوربین مداربسته نیز یکی دیگر خصوصیاتی است که حفظ امنیت و آرامش را برای شما به همراه دارد در برخی از مدلها نیز امکان ذخیره تصاویر دوربین مداربسته نیز وجود دارد و تصاویر دوربین مداربسته در صوتی که شخصی از جلوی دوربین عبور کند بصورت خودکار در حافظه SD کارت (حافظه خارجی) آیفون تصویری ذخیره میگردد.

 

فروش ویژه آیفون تصویری الکتروپیک در دو بی کا

پرفروش ترین مدل های دربازکن تصویری الکترپیک

مدل 797  با صفحه نمایش 4.3 اینچ ، طراحی متفاوت ، پشتیبانی از حافظه و مدل ۱۲۹۴ با طراحی جذاب ، پشتیبانی از حافظه عکسبرداری و فیلمبردای ، قابلیت اتصال به دوربین مدرابسته دو مدل از پرفروش ترین الکتروپیک می باشند همچنین سایر مدل های سایر مدل های این برند ایرانی عبارتند از

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۶

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۵۹۲

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸

همچنین کمپانی الکتروپیک با تولید انواع پنل جلوی درب در مدل های شاسی دار ، کدینگ ، کارتی (قابلیت بازکردن درب با کارت و تگ جاسوئیچی) و پنل های RFID برای هر سلیقه ای و کارایی های مختلف طیف وسیعی از تولیدات را ارائه داده است.

در ادامه به معرفی جک های پارکینگ کمپانی الکتروپیک می پردازیم.

جک درب پارکینگ یوتاب (الکتروپیک)

شرکت الکتروپیک تولیدات قفل برقی و جک پارکینگی خود را با نام و برند یوتاب (UTAB) عرضه میکند جک های یوتاب شامل دو مدل جک درب پارکینگ بازویی میباشد که به معرفی آنها می پردازیم.

جک یوتاب ۶۸۹

جک یوتاب ۶۸۹ که با نام جک ۲۴یوتاب نیز شناخته میشود که از همان طراحی جک زومر آلمان بهره میبرد و با موتور ۲۴ ولت آلمانی کار میکند این جک پارکینگ توان جابجایی و بازکردن هر لنگه درب به وزن ۲۵۰ کیلوگرم و طول ۲.۵ متر را دارد.

جک یوتاب U۱۰

آخرین جک تولید شده یوتاب که با نام جک ۲۲۰ یوتاب نیز شناخته میشود مدل U۱۰ می باشد شرکت الکتروپیک همواره با ایده برداری از برندهای موفق بازار تولیدات خود را عرضه میکند جک الکتروپیک U۱۰ نیز مشابه جک ویتو کالیپسو ایتالیا می باشد که یکی از بهترین جک های پارکنیگی ایتالیایی میباشد.

جک یوتاب یو ۱۰ مناسب برای درب های تا زون ۴۰۰ کیلوگرم و طول هر لنگه ۲.۵ متر ساخته شده است و یکی از بهترین گذینه ها برای خرید جک پارکینگ می باشد.

چرا از قفل یوتاب استفاده کنیم

قفل برقی یوتاب با ضریب امنیتی بالا محصول شرکت الکتروپیک می باشد که هم در سیستم های آیفون تصویری برای درب نفرو و هم برای جک های پارکینگ که نیاز به قفل برقی دارند بسیار مناسب می باشد این نوع قفل که به قفل کله گاوی یا قفل لاکپشتی نیز شناخته میشود پر استفاده ترین نوع قفل برای انواع  درب های نفرو و پارکینگ می باشد.

 

انواع جک پارکینگ یوتاب

شرکت الکتروپیک با ارائه شبکه خدمات پس از فروش گسترده در کل کشور و ارائه ضمانت ۳۶ماهه برای محصولات آیفون تصویری الکتروپیک و ۲۴ ماهه برای تولیدات جک پارکینگ و قفل برقی خیال خریدار را باز بابت کالایی دارای ضمانت و خدمات پس از فروش راحت میکند کافی است با شماره تماس واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن تکنسین خدمات در محل حاضر شود.

آیفون تصویری الکتروپیک را ارزان بخرید!

خرید و انتخاب یک دربازکن تصویری با امکانات ، ویژگی ها و قیمت های متفاوت باعت سردرگمی است و چالش فراوانی به همراه دارد شما میتوانید با بررسی توضیحات تخصصی و مقایسه آنها بهترین گذینه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید همچنین در جشنواره فروش ویژه محصولات آیفون تصویری الکتروپیک و جک درب پارکینگ یوتاب فروشگاه دو بی کا  ، درب بازکن مورد نظر خود را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ارسال خریدای نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها