|
کدخبر: 203912

تفاوت لباسشویی اصلی و تقلبی ال جی

اصناف تفاوت لباسشویی اصلی و تقلبی ال جی

تشخیص لباسشویی اصلی از لباسشویی تقلبی در بازار امروز که محصولات تقلبی زیادی توسط سودجویان ساخته شده است اندکی سخت است . بنابراین قبل از خرید لباسشویی می‌بایست به صورت کامل در مورد آن اطلاعات کسب کنید تا یک جنس تقلبی نخرید . این مسئله به ویژه در مورد برندهای معتبر مانند ال جی، سامسونگ، بوش، دوو و... صدق می‌کند . بنابراین حتما در هنگام خرید لباسشویی یا هر وسیله دیگری این مسئله را در نظر داشته باشید . متاسفانه با افزایش سایت‌های فروش اینترنتی و آنلاین، تعداد زیادی از محصولات غیر اورجینال مشاهده می‌شود . برخی از محصولات غیر اصل طوری طراحی شده اند که به سختی می‌توان تشخیص داد اصل است یا خیر . بنابراین ما در این بخش قصد داریم شما را با راهکار هایی برای تشیخص لباسشویی ال جی اصل از تقلبی آشنا کنیم . شما با دنبال کردن این مطالب به اطلاعات مفیدی در این زمینه دست پیدا می‌کنید . با ما همراه باشید تا یک خرید مطمئن داشته باشید .

راه‌های تشخیص لباسشویی ال جی اصل از تقلبی

از آن جایی که برندهای معروف مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند و در هنگام خرید همه به دنبال برندهای معتبر هستند، بنابراین افراد سودجو با کپی کردن حرفه ای از روی محصولات برندهای معروف، به راحتی محصولات غیر اصل را به عنوان اصل به مردم می‌فروشند . ال جی یکی از برندهایی است که به راحتی محصولات غیر اصل این برند را می‌سازند . از آنجایی که لباسشویی نیز به عنوان یکی از محصولات پر فروش ال جی است، بیشترین درصد غیر اصل و تقلبی از آن ساخته می‌شود . شما می‌توانید با انجام چند راهکار ساده به راحتی تشخیص دهید که کالایی که می‌خرید اصل است یا خیر . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این موارد آشنا نمائیم .

تشیخص لباسشویی اصل از لباسشویی تقلبی توسط ظاهر محصول

اولین نکته برای تشخیص لباسشویی ال جی اصل از تقلبی ظاهر لباسشویی است . هیچ محصول تقلبی نمی‌تواند ظاهر یک محصول اصل را عینا داشته باشد . شما می‌توانید با بررسی چندین نکته این موضوع را تشخیص دهید. به سایت‌های اصلی نمایندگی محصولات ال جی بروید . از طریق عکس لباسشویی ال جی اصل ظاهر لباسشویی‌های اصلی را با لباسشویی که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید . مدل لباسشویی مورد نظر را در گوگل وارد کرده و تصویر اصلی آن را مشاهده کنید . در صورتی که متوجه کوچک ترین تفاوت بین لباسشویی ال جی اصل با مدل غیر اصل آن شدید، مطمئن شوید لباسشویی که قصد خرید آن را داشته اید غیر اصل است . حال تغییراتی که به طور دقیق باید روی آن‌ها زوم کنید چیست؟

  • شکل درب را حتما مورد توجه قرار دهید .
  • به طراحی دکمه‌ها و محل قرار گیری آن‌ها توجه کنید .
  • در صورتی که برچسب هایی غیر از برچسب‌های اصلی روی محصول باشد یعنی فیک است .
  • تعداد برنامه‌ها را مورد توجه قرار دهید .
  • ظرفیت ماشین لباسشویی را مورد توجه قرار دهید .
  • جهت باز شدن درب و ابعاد لباسشویی را در نظر بگیرید .

تشیخص لباسشویی ال جی اصل از تقلبی از طریق جستجو

در صورتی که با مشاهده عکس محصول هنوز هم در اصل بودن و یا غیر  اصل بودن لباسشویی شک دارید، بهتر است با استفاده از کد محصول و مدل آن، آن را در گوگل سرچ نمائید . هر کدام از محصولات اصل دارای کد مشخصی هستند که می‌توانید از طریق آن به اصل بودن محصول پی ببرید . در صورتی که به صورت حضوری مشغول خرید لباسشویی ال جی هستید کد نامبر را روی دستگاه پیدا کنید . حتی اگر اینترنتی می‌خواهید محصول را سفارش دهید، از فروشنده نامبر را بپرسید . در صورتی که کد نامبر در لباسشویی وجود نداشته باشد، شک نکنید که لباسشویی که قصد خرید دارید تقلبی است . برای خرید لباسشویی ال جی مدل آن را به طور کامل به صورت لاتین وارد کنید . احتمالا سایت اصلی ال جی برای شما بالا می‌آید . روی آن کلیک کرده و مدل مورد نظر را با عکس مقایسه کنید . در صورتی که مشخصات و عکس محصول همانی بود که شما قصد خرید را دارید مطمئن شوید لباسشویی اصل است . اما در صورتی که با سرچ کردن نامبر لباسشویی را جستجو نکردید یعنی لباسشویی مورد نظر تقلبی است .

توجه به لوگو و برچسب‌های لباسشویی ال جی

از دیگر راه‌های تشخیص لباسشویی اصلی از تقلبی این است که به برچسب‌های لباسشویی و لوگوی آن دقت کنید. برای اینکار نیز مدل لباسشویی را به طور دقیق در گوگل سرچ کنید . یکی از نشانه‌های اصالت کالا این است که روی کارتون آن لوگو چسبیده شده است . در لباسشویی‌های تقلبی معمولا لوگو فقط روی لباسشویی درج شده است . بنابراین لباسشویی‌های تقلبی دارای لوگوی برند روی کارتون نیستند . در صورتی که لوگوی لباسشویی شما برجسته و براق نباشد، می‌توانید مطمئن شوید تنها یک برچسب از لوگو بوده و تقلبی است .

گارانتی معتبر

تمامی محصولات اصلی دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند . بنابراین یکی از راه‌های تشخیص محصولات اصل ال جی از تقلبی، گارانتی معتبر محصولات است . در صورتی که در هنگام خرید متوجه شدید لباسشویی گارانتی ندارد می‌توانید مشکوک شوید که لباسشویی تقلبی است .

کلام آخر

در مطالب فوق در مورد راه‌های تشخیص لباسشویی ال جی اصلی از تقلبی صحبت کردیم . با توجه به افزایش لباسشویی‌های تقلبی ال جی بهتر است قبل از خرید لباسشویی حتما به موارد فوق دقت کنید . به طور کامل نکات فوق را رعایت نمائید . به طور کلی برای تشخیص لباسشویی ال جی اصل از تقلبی، می‌بایست شکل ظاهری لباسشویی را مورد توجه قرار دهید . علاوه بر این موضوع مدل لباسشویی را به طور کامل در گوگل سرچ نموده و شکل ظاهری لباسشویی که قصد خرید آن را دارید، با مدل اصل آن مقایسه کنید. همچنین به لوگوی ماشین لباسشویی و گارانتی آن دقت کنید . در این مطالب می‌توانید با ساده ترین روش‌ها تشخیص دهید لباسشویی ال جی اصل است یا خیر  . جهت تعمیر لباسشویی ال جی،  تعمیر یخچال ال جی و  تعمیر لباسشویی سامسونگ  با کارشناسان آراسرویس در ارتباط باشید شما از طریق بررسی این موارد می‌توانید یک خرید مطمئن داشته باشید و فریب افراد سودجو را نخورید . با بررسی موارد فوق، با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید .

نویسنده: رپورتاژ
  • zohre ارسالی در

    خیلی خوب بود، اما کاش چنتا نمونه عکسم دا شت. در کل مفید بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها