|
کدخبر: 202482

بهترین مارک آبگرمکن کدام است؟

خرید بهترین مارک آبگرمکن از جمله موضوعاتی است که توسط بسیاری از افراد دنبال می‌‎شود چرا که در صورت خرابی و یا نبود آبگرمکن در منزل یا محیط کار بسیاری از امور با مشکلات مختلفی رو به رو شده و در روند عادی زندگی اختلالاتی زیادی ایجاد خواهد کرد. از این‌رو نیاز است تا متقاضیان خرید بهترین مارک آبگرمکن با نکاتی در خصوص این موضوع آشنا شوند تا زمینه‎‌ی خریدی مناسب و مساعد را حاصل فرموده و بتوانند از محصول خریداری شده سال‎‌ها به خوبی استفاده کنند.

آبگرمکن از جمله وسایل ارزشمندی است که با در اختیار قرار دادن آب‌‎ گرم کارهای متعددی چون استحمام، شستن ظروف، شستن لباس و... را امکان‌پذیرخواهد کرد. با توجه به این امر حضور همیشگی این وسیله در منازلی که از پکیج بی‌بهره هستند الزامی بوده و خرابی آن دردسرهای زیادی را ایجاد خواهد کرد. بنابراین توصیه می‌شود که اگر به فکر تعویض آبگرمکن خود هستید و یا برای نخستین بار به خرید آبگرمکن اقدام می‌کنید حتماً به دنبال بهترین مارک آبگرمکن باشید تا بعد از مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن نشوید.

انواع آبگرمکن

به طورکلی از زمان حضور اولین آبگرمکن تاکنون شاهد تغییر و تحولات زیادی در این وسیله و حضور برندهای مختلفی از آن در بازار بوده‎‌ایم که بعضی از این برندها از تولیدات داخلی و بعضی از محصولات خارجی و کشورهای مختلف بوده‎‌اند. این آبگرمکن‌‎ها علاوه بر از لحاظ برند از نظر نوع سوخت مصرفی نیز متفاوت می‎‌باشند به طوری که بعضی از آن‎‌ها از نفت بعضی دیگر با گاز یا برق کار می‌کنند. انواع برند آبگرمکن‌های دیواری و زمینی وجود دارند که لازم است  قبل از خرید هر کدام در مورد آن بررسی نمود. 

قیمت آبگرمکن‎‌های دیواری

با توجه به تفاوت برند و نوع آبگرمکن‎‌ها مسلماً این تجهیزات ارزشمند از قیمت‎‌های متفاوتی برخوردار بوده و نمی‌توان به صورت مشخصی قیمت انواع آبگرمکن را مشخص نمود. بنابراین هر فرد متناسب با بودجه و کارایی که از آبگرمکن مد نظر خود انتظار دارد می‌‎بایست به انتخاب این محصول بپردازد.

نکاتی در خصوص انتخاب و خرید بهترین مارک آبگرم کن

در خرید آبگرمکن دیواری نکات بسیار مهمی وجود دارد که توجه به این نکات می‌تواند زمینه‌‎ی خریدی رضایت بخش را فراهم آورد. از این‌رو توصیه می‌‎کنیم که همواره این نکات را به خاطر سپرده و در انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود آن را درنظر بگیرید.

توجه به میزان مصرف انرژی آبگرمکن؛ ممکن است تصور کنید که آبگرمکنی که بتواند در ظرف مدت کوتاهی آب را به خوبی گرم کند از بهترین محصولات موجود آبگرمکن می‎‌باشد. در حالی که در صورتی این محصول می‌تواند به عنوان بهترین مارک آبگرمکن شناخته شود که از مصرف انرژی پایین‎‌تری برخوردار بوده و منجر به حفظ محیط زیست و کاهش ارقام مبلغ قابل پرداخت قبض گاز شود.

قیمت آبگرمکن؛ اگر چه معمولاً برندهایی معتبرتر و باکیفیت‎‌تر از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما این مبالغ می‌‎بایست در مقابل کیفیت خدمات محصول منصفانه باشد تا بتوان خریدی مقرون به صرف را به وجود آورد. از طرف دیگر در هنگام خرید بهترین مارک آبگرمکن مورد نظر خود توجه کنید که قیمت‎‌های ارائه شده توسط فروشگاه قیمت واقعی محصول بوده و فروشنده قصد کلاهبرداری و سوء استفاده‌گری را ندارد.

توجه به امکانات آبگرمکن؛ یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب بهترین مارک آبگرمکن تأثیرگذار است، امکانات و قطعات به کار رفته در آن آبگرمکن می‌‎باشد. در حقیقت بعضی از آبگرمکن‎‌ها با برخورداری از امکانت مختلفی چون شیر تنظیم دما و مقدار خروجی آب، سیستم ایمنی کلید حرارتی، مبدل و کلاهک تعدیل، سیستم ایمنی ناشی از تخلیه‎‌ی گازهای حاصل از احتراق و... و البته قطعات با کیفیت می‌توانند به عنوان بهترین محصول شناخته شده و از عمر مناسبی برخوردار باشند.

برخروداری از خدمات پس از فروش؛ گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش محصول در انتخاب و خرید بهترین مارک آبگرمکن اهمیت وافری داشته و موجب اطمینان فرد خواهد شد. چرا که با در اختیار داشتن گارانتی می‌توان قطعات اصلی و فابریک را با قیمت پایین‎‌تری تهیه نموده و در صورت بروز مشکل در ماه‌‎های اول به تعویض محصول یا تعمیر توسط تعمیرکاران نمایندگی آن اقدام نمود.

سیستم جرقه زن خودکار(آیونایز)! یک ویژگی بسیار مهم است که هم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی باعث طولانی تر شدن عمرآبگرمکن هک خواهد شد این سیستم باعث حذف شمعک دائمی یا همان سیستم پیلوت دار آبگرمکن می شود. و شمعک بمحض باز شدن شیر آب گرم روشن می شود و شعله های آبگرمکن روشن و آبگرم در لوله ها جریان پیدا می کند.برای آگاهی کامل از ویژگی های آبگرمکن گازی  و همچنین مقایسه دو برند آبگرمکن بوتان و ایرانشرق  ونیز آشنایی با آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3315if  روی این لینک های آبی کلیک کنید.

جهت تهیه‎‌ی بهترین مارک آبگرمکن دیواری و اطلاع از قیمت و کیفیت مشخصات فنی و همچنین سیستم‎‌های به کار رفته در آن‎‌ها می‌توانید به سایت https://foroshkala.net/ مراجعه نمایید. این سایت با در اختیار قراردادن اطلاعات جامع در خصوص آبگرمکن‎‌ها به انتخاب بهتر از میان برندهای متنوع کمک کرده و با فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی این محصولات، زمینه‎‌ی خریدی آسان را به وجود آورده است چرا که به ورود به این سایت و مشاهده‎‌ی آبگرمکن‌‎ها می‌توانید به راحتی مدل مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل یا محیط کار تحویل بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها