|
کدخبر: 201805

این فرغون هم قیمت پراید دست دوم است!

یکی از پراستفاده ترین ابزارها در پروژه های ساختمانی و دامداری ها و زمین های کشاورزی فرغون ها می باشند. این ابزار تا سالهای سال شکل سنتی خود را حفظ کرده و همچنان با همان شکل و ظاهر سنتی به تولید رسیده و مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از مشکلات اساسی در استفاده از فرغون های سنتی ( چرخ های دستی ) سنگینی بار و دشواری در حمل آن است. درفرغون های سنتی کاربر مجبور است بر نیروی کششی که شامل وزن می شود و فرغون یا چرخ دستی را بلند کند و نیروی دیگری که باید آن را به حرکت در آورد ، غلبه کند.

با پیشرفت علم و تمایل انسان ها به استفاده آسانتر از ابزارآلات و ماشین آلات فرغون ها نیز وارد نسل جدید خود شده اند و امروزه در سایز ها مختلف با پیشرانه های بنزینی وارد بازار شده اند.

این فرغون ها نسبت به فرغون های سنتی گنجایش بار بیشتری دارند و با داشتن پیشرانه های بنزینی ، امکان باربری را در تمام زمین ها ، حتی زمین های سنگ و کلوخ دار و زمین های شیبدار به سادگی فراهم کرده اند.

این فرغون ها با نام هایی چون : فرغون بنزینی ، فرغون موتوری ، مینی لودر  و مینی دامپر شناخته شده اند و با توجه با کاربردی بودنشان خیلی زود در بازار جهانی و بازار ایرانی شناخته شدند.

این فرغون ها توانایی حمل بار تا ۳۵۰ کیلوگرم را داشته و در بسیاری کارها نظیر دامداری ، کشاورزی ، ساختمان سازی و صنعتی و غیره کاربرد دارند. یکی از مهمترین مزایای این دستگاه ها توانایی کار در زمین های شیبدار و سنگلاخی و … می باشد.

در ادامه به معرفی بهترین فرغون های بنزینی همه کاره پرداخته ایم :

۱-فرغون موتوری کمرشکن کارالودر KL450s

فرغون-برقی-۱

فرغون موتوری کارالودر KL450s برای کاربری های مختلفی از جمله صنعتی، عمرانی، دامداری، کشاورزی و … طراحی شده است. این محصول از محدود ماشین آلات صنعتی و کشاورزی است که علیرغم ابعاد کوچک و جمع و جور قابلیت انجام بیش از ۱۰۰ نوع فعالیت مختلف در زمینه های صنعتی کشاورزی و دامداری را دارا می باشد.

این محصول را می توان انقلابی در صنعت فرغون و دامپر به شمار آورد. بدون شک این محصول یکی از باکیفیت ترین محصولات تولید شده در ایران بوده که بدون اغراق قابل رقابت با مدل های مشابه اروپایی می باشد.

قیمت محصول:۴۵,۵۹۰,۰۰۰تومان

 

۲-لودر همه کاره بنزینی RS-L350

فرغون-برقی-۲

فرغون بنزینی RS-L350 یکی از محصولات فوق العاده در کاربرهای مختلفی اعم از کشاورزی ، دامداری و عمرانی می باشد. در نگاه اول طراحی مهندسی دستگاه ، استفاده از برش لیزر جهت برش ورق ها کاملا مشهود می باشد. این لودر ظرفیت حمل ۳۵۰ کیلوگرم بار ( معادل ۸ برابر ظرفیت فرغون ) را دارد.

این محصول با پیشرانه بنزینی ۷ اسب طراحی و تولید شده است.

دارای دو دنده جلو و یک دنده عقب بوده و برای افزایش ضریب ایمنی دستگاه چهار چرخ آن مجهز به ترمز می باشند.

بر روی دسته دستگاه اهرم کلاج جهت تنظیم سرعت لودر و اهرم کلاچ جهت تنظیم دنده تعبیه شده است. یکی دیگر از ویژگی های این مدل توزیع وزن مهندسی آن در هنگام پر بودن پاکت لودر می باشد.

این مدل مجهز به سیستم ۴WD می باشد.

قیمت محصول: ۲۹,۵۰۰,۰۰۰تومان
 

 

۳-فرغون بنزینی چهارچرخ WB-100

فرغون-برقی-۳

 

فرغون موتوری بنزینی WB-100 ماشینی فوق العاده برای حمل بار و جابجایی در تمام زمین های باغی ، کشاورزی ،آسفالت تا ۱۰۰ کیلوگرم می باشد.

با توجه به طیف وسیع کاربری و طراحی مهندسی دستگاه و پیشرانه موتوری دستگاه امکان باربری حتی در زمین های شیب دار نیز به سادگی انجام می شود.

این دستگاه دارای گیربکس ۲ سرعته بوده و دارای یک دنده جلو و یک دنده عقب می باشد.

دستگاه مجهز به استارت هوشمند بوده و به سادگی عملیات راه اندازی دستگاه انجام می شود.

دستگاه دارای پاکت و مخزن ۸۵ لیتری با قابلیت حمل ۱۰۰ کیلوگرم بار می باشد.

یکی از ویژگی های این دستگاه سیستم توقف اتوماتیک ترمز می باشد. این ویژگی به منظور افزایش ضریب ایمنی دستگاه در زمین های شیبدار تعبیه شده است.

دو چرخ جلوییه دستگاه به صورت پنوماتیک بوده و در تمام زمینها به سادگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

دو چرخ عقبی دستگاه به صورت چرخان با قابلیت کنترل جهت دستگاه تعبیه شده است.

موتور دستگاه هوندا بنزینی ۴٫۴ اسب بخار می باشد.

قیمت محصول: ۲۵,۰۰۰,۰۰۰تومان

 

۴-فرغون بنزینی RS-L250

 

فرغون بنزینی RS-L250 یکی از محصولات فوق العاده در کاربرهای مختلفی اعم از کشاورزی ، دامداری و عمرانی می باشد. در نگاه اول طراحی مهندسی دستگاه ، استفاده از برش لیزر جهت برش ورق ها کاملا مشهود می باشد. این لودر ظرفیت حمل ۲۵۰ کیلوگرم بار ( معادل ۸ برابر ظرفیت فرغون ) را دارد.

این محصول با پیشرانه بنزینی ۵٫۵ اسب طراحی و تولید شده است. دارای چهار دنده جلو و یک دنده عقب بوده و برای افزایش ضریب ایمنی دستگاه چهار چرخ آن مجهز به ترمز می باشند. بر روی دسته دستگاه اهرم کلاج جهت تنظیم سرعت لودر و اهرم کلاچ جهت تنظیم دنده تعبیه شده است. یکی دیگر از ویژگی های این مدل توزیع وزن مهندسی آن در هنگام پر بودن پاکت لودر می باشد. این مدل مجهز به سیستم ۴WD می باشد.

قیمت محصول: ۲۶,۰۰۰,۰۰۰تومان

  • مردم زجر کشیده ایران ارسالی در

    سال 1377 پراید یعنی همان دستگاه ادم کش که اگه
    باهاش تصادف کنی جنازه رو ب اید با خاک انداز جمع کنند
    قیمتش ب ود 3میلیون 100 هزارتومان العان 500 درصد رشد قیمت داشته نابود کردند همه چیزونابود کردند با 150 میلیون تو اروپا چه خودروها ئی میشه خرید بله دیگه خودرو وارد نمی کنن د تا بتونند این فرغون رو تو ایران به مرد م بدبخت قالب کنند اونوقت اقا زاده هاشون ماشینهای وارداتی سوار میشن اخه جیب پا پا چون پره از پولهای بیت الماله خرج کنیم کی به کیه

  • مصطفی ارسالی در

    باسلام اگر کسی در توانش هسش به این شماره کارت هر مبلغی می‌تونه کمک کنه 619619355 مددجو بهزیستی هستم در توانم نیست اجاره خونه میدم و.. این هم کد ملی من 0493883 ک د ستاره. چهار مربع بزنین می‌توانید استعل ام کنیداجرتون با خدا 🙏🙏

  • ناشناس ارسالی در

    تا دیروز ماشین پراید ماشین بود الان میگن فرغون عیبه این همه توهین

  • خسرو حیدری ارسالی در

    در مغاله تان فرقون را پیش کشیدید که منظو رتان پراید ماشین ارزان میباشد کادگر وباز نشسته همان فرقون را نمی تواند بخرد شما ب نفع کارخانه های خودرو سازی قدم برمیداری د

ارسال نظر