|
کدخبر: 183479 ساغر رحیمی‌شاد

در گفتگوی گسترش نیوز با رییس اتحادیه ابزار فروشان:

دلیل کمبود آچار در کشور مشخص شد!

فریدون غمام نو اظهار داشت: «علت کمبود آچار در کشور ممنوع شدن واردات آن از یک سال و نیم گذشته به دلیل عدم کارشناسی و مدیریت بوده است».

اصناف دلیل کمبود آچار در کشور مشخص شد!

طبق شنیده‌ها، از چند روز گذشته کمبود آچار در کشور باعث نگرانی برخی از صنعتگران شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این موضوع با رییس اتحادیه ابزار فروشان، فریدون غمام نو به گفتگو نشستیم. با گسترش نیوز همراه باشید.

غمام-نو

 

رییس اتحادیه ابزار فروشان به خبرنگار سرویس اصناف گسترش نیوز گفت: «علت کمبود آچار در کشور ممنوع شدن واردات آن از یک سال و نیم گذشته به دلیل عدم کارشناسی و مدیریت بوده است. وقتی کارخانه ای کوچک که حدود صد کارگر دارد درخواست تولید آچار می‌کند و جلوی این کار را می‌گیرند این معضلات پیش می‌آید. چون فقط موضوع آچارهای ساده نیست، ما آچارهای استراتژیک نیز داریم که برای مثال در هواپیما هم استفاده می‌شود. که به خاطر این چند شرکت جلوی آن را گرفتند. کسی که سیاستگذاری صنعت کشور را بر عهده دارد، با صنعت کشور آشنا نباشد نتیجه‌اش همین می‌شود که در داخل هم نمی‌گذارند تولید شود که وزارت صمت باید پاسخگوی این موضوع باشد»

 

شایان ذکر است که کمبود آچار در کشور باعث آسیب دیدگی جدی صنایع نفتی و گازی و همچنین بروز مشکلاتی در حوزه حمل و نقل ریلی نیز خواهد شد که تا کنون مسئولین امر تدبیری برای آن اتخاذ نکردند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها