|
کدخبر: 167852

آخرین قیمت کولر های آبی در بازار + جدول

در حال حاضر کولر آبی آبسال مدل AC۷۰ با قیمت ۵میلیون و ۱۸۸ هزار تومان به فروش می رسد.

اصناف آخرین قیمت کولر های آبی در بازار + جدول

استفاده از کولرهای آبی و گازی هر سال با فرا رسیدن فصل گرما اهمیت و رواج می‌یابد.

کولر آبی به دلیل قیمت مقرون به صرفه در تمام دنیا استفاده می شود نه فقط در ایران بلکه در تمام نقاط گرم و خشک دنیا باعث خنک شدن هوا می شود و رطوبت محیط را کمی بیشتر می کند.اصلی ترین دلایل استفاده از کولرهای آبی قیمت مناسب تر،مصرف برق پایین تر،نصب و راه اندازی آسان تر،هزینه جزئی بهره برداری و تعمیرات احتمالی می باشد.کولرهای آبی در چند مدل به فروش می رسند و معمول ترین مدل کولر آبی، همان کولرهایی است که در پشت بام خانه ها قرار می گیرند. این کولرها در انواع سلولزی و پوشالی تولید می شوند.

در کولر آبی سلولزی به جای پوشال از پد های سلولزی استفاده می گردد که به دلیل پیوستگی حجمی سلولز نسبت به پوشال تامین هوای خنک در کولرهای سلولزی به صورت بهتر و پیوسته تری انجام می گردد.

استفاده از پد سلولزی به جای پوشال در کولر های آبی، به دلیل خاصیت جذب بیشتر آب نسبت به پوشال و همچنین قرارگیری لایه های منظم، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم، توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی ، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال ) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می گردد.

بررسی بازار کولر های ابی نشان می دهد که در حال حاضر قیمت کولر های آبی از ۲ میلیون تومان شروع و به بالای ۱۰ میلیون تومان هم می رسد. همچنین کولر آبی آبسال مدل AC۷۰ با قیمت ۵میلیون و ۱۸۸ هزار تومان به فروش می رسد.

در ادامه قیمت انواع برخی از مدل های کولر آبی در بازار آمده است.

قیمت-کولر-آبی

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها