|
کدخبر: 165308

معرفی برندهای معروف یخچال فریزر ایرانی

خرید یخچال فریزر با قیمت‌های امروزه و تنوع برندهای مختلف کمی پیچیده به نظر می‌رسد به همین جهت برای خرید یک یخچال فریزر باید کمی جست‌وجو و تحقیق کرد.

در زمانی که شما احساس می‌کنید نیاز به یک یخچال فریزر جدید دارید یا به تازگی می‌خواهید نخستین یخچال خود را خرید کنید باید به نکاتی در زمینه انتخاب یک محصول خوب و کار امد توجه کنید. در ادامه برخی از این نکات را به شما خواهیم گفت.

برای انتخاب یک یخچال خوب به چیزهایی دقت کنم؟

  • مناسب‌ترین یخچال برای شما: بسته به جمعیت خانواده و فضایی که در آشپزخانه برای یخچال فریزر دارید نوع مناسب برای خود را انتخاب کنید یخچال فریزر‌های دوقلو انتخاب خوبی برای خانواده‌های پرجمعیت هستند، ساید بای ساید‌ها میتوانند برای خانواده‌های متوسط گزینه معقولی باشند، یخچال فریزرهای کمبی (بالا یخچال و پایین فریزر) هم انتخاب منطقی برای خانواده کم جمعیت هستند
  • رنگ یخچال فریزر: شاید کمی خنده دار باشد اما رنگ محصول انتخابی شما یکی از فاکتورهای مهمی است که باید به آن دقت کنید. اگر رنگ نامناسبی را انتخاب کنید هر روز با یک محصول ناموزون در آشپزخانه خود مواجه خواهید شد.
  • کمپرسور یخچال: خرید یک یخچال که دارای کمپرسور خوب و با کارکرد مناسب است میتواند خیال شما را تا چند سال متمادی راحت کند.
  • بدون برفک و نوفراست بودن: این فاکتور مهمی است است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید
  • مصرف انرژی: مصرف انرژی کمتر در طول سال میتواند هزینه‌های برق شما را کم کند پس فاکتور مهمی است که از آن غافل نشوید
  • شکل ظاهری و امکانات: هم در انتخاب شما تاثیر‌گذار هست و باید آن را مد نظر قرار بدهید

در ادامه تعدادی از برندهای معرف و یخچال فریزر ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

یخچال فریزر دیپوینت

یخچال دیپوینت Depoint توسط شرکت گل آسای سرما تولید می‌شود. دیپوینت جزو برندهایی است که در چند سال اخیر توانسته با استفاده از امکانات و کیفیت محصولات خوب، خود را در ذهن مشتریان حک کند. تنوع محصولات یخچال دیپوینت به یخچال دوقلو، یخچال فریزر بالا و عرض پهن، یخچال فریزر کمبی خلاصه می‌شود. برند دیپیونت به استفاده از کمپرسورهای اینورتر و امکانات خلاقانه و نوآورانه بروز در بین تولید‌کنندگان ایرانی معروف است.

گارانتی ۳۰ ماه محصولات دیپوینت و ضمانت ۶۰ ماهه موتورهای اینورتر نشان از خدمات و کیفیت خوب محصولات دیپیونت دارد.

دیپوینت ایرانی با تمرکز بر آموزش فنی و تخصصی کارکنان همگام با فناوری روز دنیا در حرکت بوده و محصولات با کیفیت و اقتصادی را به بازار ایران عرضه کرده است. پس از خرید یخچال فریزر دیپوینت، این محصول را یک دستگاه برودتی تمام عیار با کیفیت رقابتی و نرخ اقتصادی توصیف خواهید کرد.

یخچال هیمالیا

می‌توان یخچال هیمالیا جزو با کیفیت‌ترین یخچال فریزر‌های ایرانی در رده یخچال فریزر کُمبی (بالا یخچال و فریزر پایین) و یخچال و فریزر دوقلو نام برد.

از مهم‌ترین نکاتی که شرکت هیمالیا را در تیتر برندهای منتخب ایرانی قرار داده است، می‌توان فعالیت به پشتوانه کیفیت و امکانات خوب آن نام برد. یخچال هیمالیا بیش از نیم قرن سابقه برند ایرانی هیمالیا را در خود جای داده و قابلیت‌ها و کیفیت بسیار خوب را در آن به نمایش گذاشته است.

یخچال فریزر هیمالیا با تولید مدل‌های یخچال فریزر توانسته تا حدود بسیار زیادی تمام نیازهای مشتریان را پوشش دهد. تنوع محصولات ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو هیمالیا  با امکانات متفاوت، یخچال‌های پهن و کمبی‌های بسیار بزرگ از جمله محصولات تولیدی هیمالیا هستند. امکانات یخساز اتوامتیک، اتصال به آب شهری، درب بار، نوفراست بودن و مصرف انرژی کم به همراه ۳۰ ماه گارانتی از زمان نصب می‌تواند یخچال هیمالیا را گزینه مناسبی برای خرید تبدیل کند.

یخچال فریزر هیمالیا

یخچال الکترواستیل

اگر قصد خرید یخچال الکترواستیل را داشته باشید، بد نیست بدانید کیفیت، حرف اول را در این محصولات می‌زند. برای تولید یخچال الکترواستیل از کشورهای پیشرو در این حوزه الگو برداری شده و استانداردهای مواد اولیه مصرفی، تمام و کمال اجرا می‌شود.

اغلب ورق‌های محصولات الکترو استیل وارداتی از کره جنوبی و موتور و کنداسورهای اروپایی آن وارداتی از اتریش و ایتالیا (تا به زمان نگارش این مقاله) بوده تا به ظاهر و باطن محصولات الکترواستیل به صورت همزمان انتقادی وارد نباشد.

الکترواستیل یخچال فریزر‌های دارای گوناگونی و تنوع مختلف هستند. ساید بای ساید، دوقلو و کمبی و یخچال و فریزرهای تک و کوچک هتلی از جمله محصولات الکترواستیل هستند.

امکانات در کنار کیفیت الکترواستیل را تبدیل به یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان یخچال و فریزر در ایران کرده است. الکترواستیل را به عنوان نخستین شرکت تولید‌کننده یخچال ایرانی بدون برفک نیز می‌شناسند.

الکترواستیل

یخچال پارس

خب قطعا نام محصولات پارس را به کررات شنیده باشید. تولید کننده‌ای ک از سال‌های دور محصولات باکیفیتی تولید می‌کند که هنوز هم در خانه بسیاری از ایرانیان یخچال‌های تولید چندین سال قبل پارس دیده می‌شود.

یخچال پارس با بیش از ۵۰ سال سابقه تولید یخچال و فریزر یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان ایرانی یخچال و فریزر است. شرکت کارخانجات پارس تا سال ۱۳۸۱ به صورت تخصصی فقط یخچال و فریزر تولید می‌کرد که بعد از این سال به تولید لباسشویی اقدام کرد.

تنوع محصولات پارس در حوزه تولید یخچال فریزر محدود به تولید چند مدل یخچال دوقلو و یخچال فریزر کمبی است اما از لحاظ کیفیت همچنان جزو پیشتازان تولید یخچال با کیفیت ایرانی است.

یخچال امرسان

هر گاه قصد خرید یخچال از بین برندهای محبوب ایرانی را داریم نمیتوانیم به راحتی از یخچال امرسان بگذریم و آن را نادیده بگیریم.

بدون شک تبدیل شدن به یک برند محبوب در بین این همه برند ایرانی و خارجی کار آسانی نبوده و باید به بررسی این بپردازیم که برند امرسان دارای چه مزیت‌های رقابتی است که توانسته این جایگاه را برای خود کسب کرده و آن را حفظ کند.

یخچال امرسان با تنوع تولیدی بسیار زیاد شاید یکی از پر کارترین تولید‌کنندگان یخچال‌های ایرانی باشد. یخچال‌های کلاسیک با رنگ‌های قشنگ، ساید بای ساید، دوقلوهای مختلف و یخچال فریزرهای کوچک سبد محصولات امرسان را تکمیل می‌کنند.

امرسان

مسئله مهم دیگر این است که از کجا بتوانیم این برندهای پر فروش ایرانی رو بررسی کنیم. پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی بهار است.

فروشگاه بهار در تمام ۷ روز هفته و حتی ایام تعطیل مراحل ثبت سفارش و ارسال محصولات را انجام می‌دهد. شما می‌توانید جهت دسترسی و خرید محصولات ایرانی باکیفیت با نرخ ارزان و تحویل و ارسال فوری و با امکان پرداخت در محل به فروشگاه بهار با ادرس اینترنتی www.bahar.store مراجعه نمایید یا فروشگاه ایترنتی بهار را در موتور جست‌وجوی گوگل جست‌وجو نمایید.

کارشناسان فروشگاه اینترنتی بهار به صورت فول تایم از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۳۵۲۵۱ و آنلاین آماده پشتیبانی و مشاوره رایگان شما برای یک خرید مناسب هستند.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها