|
کدخبر: 160836

اقدام جدید وزارت صمت برای تنظیم بازار مرغ

رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از توزیع مرغ منجمد در حد وفور در سراسر کشور خبر داد.

اصناف اقدام جدید وزارت صمت برای تنظیم بازار مرغ

علیرضا رزم حسینی پس از جلسه مشترک با وزیر جهاد کشاورزی گفت: از امروز توزیع مرغ منجمد در حد وفور در سراسر کشور آغاز خواهد شد که این مساله نقش مهمی در متعادل کردن قیمت‌ها در روزهای آینده خواهد داشت.

وی با بیان این که به موازات عرضه مرغ منجمد باید تولید داخل نیز افزایش یابد افزود: همه تمهیدات لازم جهت افزایش تولید مرغ در داخل کشور اندیشیده شده و امیدواریم اجرای این سیاست‌ها موجب فراوانی کالا و به تبع آن کاهش قیمت‌ها در ماه‌های پیش رو شود.

رزم حسینی همچنین گفت: در جلسه امروز مصوب شد جهاد کشاورزی در راستای تامین مرغ مورد نیاز بازار اقدام کند و وزارت صمت نیز با استفاده از شبکه توزیع اصناف و شرکت‌های تعاونی کارکنان، شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح، بسیج اصناف و در یک کلام یک شبکه توزیع مردم محور کار توزیع این کالا را انجام دهد.

وزیر صمت با تاکید بر این که امروز مهمترین وظیفه بخش اقتصادی دولت، حرکت در جهت معیشت مردم است افزود: امروز بین جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی کشور، وزارت صمت به عنوان صادرکننده و واردکننده و تامین کننده امنیت تولیدکنندگان و بانک مرکزی انسجام خوبی برقرار است و امیدواریم با این هماهنگی از شرایط جنگ اقتصادی که برای مردم سخت می‌گذرد عبور کنیم.

منبع: بازار

ارسال نظر