|
کدخبر: 131818

دبیر کارگروه تنظیم بازار منصوب شد

با حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور منصوب شد.

اصناف دبیر کارگروه تنظیم بازار منصوب شد

در متن حکم صادره از سوی علیرضا رزم حسینی آمده است: به استناد مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی و مصوبه شماره ۹۳۲۹۳/ت۵۴۷۶۲ هـ مورخ هیات محترم ۱۳۹۶/۸/۱ وزیران به منظور اداره کارگروه تنظیم بازار و برقراری هماهنگی‌های لازم برای اجرای موثر تصمیمات کارگروه و سایر امور محوله، به موجب این حکم با حفظ سمت، جنابعالی را به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار منصوب می‌نمایم.

امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کلیه دستگاه‌های عضو کارگروه و تشکل‌های توانمند غیردولتی و روشهای نوین تامین مدیریت، سیستم‌های هوشمند کنترل و نظارت بر بازار، مساعی لازم را برای حفظ تعادل و آرامش مصرف با رویکرد حمایت توأمان از تولید‌کنندگان در سال جهش تولید و مصرف‌کنندگان در شرایط حساس کنونی در حوزه کالاهای اساسی، حساس و ضروری صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات مورد نیاز جامعه معمول نمایید.

بدیهی است معاونت ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با بخش بازرگانی وزارت متبوع، همچون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت بازرگانی دولتی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران برای انجام وظایف محوله کمال همکاری با جناب عالی را خواهند داشت.

توفیق روز افزون شما را در سایه عنایات حق تعالی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) با همت عالی و سعی وافر در انجام این وظیفه خطیر مسئلت دارم.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها