|
کدخبر: 116512

تامین کالاهای اساسی در دهه اول ماه محرم

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه نظارت دوره‌ای این سازمان که به صورت آنلاین برگزار شد، لزوم تدارک میادین میوه و تره بار برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز دهه نخست ماه محرم را مورد تاکید قرار داد.

اصناف تامین کالاهای اساسی در دهه اول ماه محرم

سید سعید راد در این جلسه که به بررسی عملکرد میدان میوه و تره بار شهران و ۹ بازار تابعه آن در منطقه ۵ اختصاص داشت، با اعلام اینکه برنامه‌ریزی لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز برای دهه نخست ماه محرم از جمله شکر، خرما و روغن انجام شده و با کمبودی در این زمینه مواجه نخواهیم بود، گفت: با توجه به نذورات شهروندان در ماه‌های محرم و صفر، اقلام اساسی همچون شکر بسته‌بندی، خرمای رطب و انواع روغن به میزان کافی در میادین میوه و تره بار موجود است.

وی به اقدامات این سازمان برای توسعه شبکه مکانیزه توزین کالا و گسترش سیستم نظارت تصویری در میادین و بازارهای میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و بهبود سازوکارهای موجود، ضمن استفاده از آمار و اطلاعات دقیق و روش‌های جدید مدیریتی، باید تعاملات برون‌سازمانی و درون‌سازمانی خود را افزایش دهیم.

راد با اشاره به لزوم استفاده بهینه از زمین‌های اختصاص یافته برای ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، اظهار کرد: زمان آن رسیده که به تدریج، بازارهای میوه و تره بار از حالت سنتی خارج شده و در قالب فروشگاهی و متناسب با نیازمندی‌های روز، حداکثر خدمات را به شهروندان ارائه کنند.

وی با بیان لزوم رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: کارکنان و کارگران خدوم میادین و بازارهای میوه و تره بار در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و در اوج‌گیری مجدد کرونا در صف مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان ایستاده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در بحث تامین کالا و نظارت بر فعالیت بهره‌برداران باید با نهایت دقت اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: بر سر رعایت حقوق شهروندان با کسی تعارف نداریم و با هر گونه تخلف احتمالی طبق قانون برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به برند این سازمان و شأن و منزلت همکاران آن که با جان و دل در خدمت مردم هستند، وارد شود.

 

ارسال نظر