|
کدخبر: 115414

از دست زدن و سوا کردن میوه ها خودداری کنید!

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران ضمن اشاره به اینکه دست زدن به میوه ها توسط مشتریان علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی در این ایام کرونایی اقدام درستی نیست و از طرفی نیز ممکن است بار خراب شود از مردم درخواست کرد برای خرید میوه و صیفی به هر میزان و هرنوعی که نیاز دارند از فروشندگان درخواست کنند.

اصناف از دست زدن و سوا کردن میوه ها خودداری کنید!

اسدالله کارگر با بیان اینکه بهتر است مردم به هنگام خرید میوه و صیفی از دست زدن به آنها و سوا کردن خودداری کنند، اظهار کرد: بعضا دیده می شود برخی افراد به میوه فروشی ها مراجعه کرده و برای خرید اقلام مورد نیاز خود به همه میوه ها و صیفی جات دست می زنند.

وی اضافه کرد: علاوه اینکه این اقدام از نظر بهداشتی خصوصا در ایام کرونایی اقدام درستی نیست و دست افراد بسیاری به آنها می خورد بلکه حتی باعث می شود با هربار برداشتن میوه و صیفی جات و پرت کردن آنها، بار نیز از بین برود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران تصریح کرد: بهتر است دستچین شدن توسط فروشندگان صورت بگیرد و مشتریان به هر میزان و هرنوعی که میوه و سبزی و صیفی نیاز دارند از فروشندگان درخواست کنند.

وی در پایان گفت: اکثر میوه فروشی ها میوه بار یک و دست اول می آورند که معمولا نیازی به سوا کردن نیست. از طرفی حتی مشتریان می توانند میوه دستچین شده سفارش دهند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر