|
کدخبر: 106654

برخورد جدی با اخلاگران بازار مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ خبر داد و گفت: هرگونه امتناع مرغداران از عرضه مرغ به کشتارگاه به مثابه احتکار است و با افراد خاطی برخورد قانونی می شود.

اصناف برخورد جدی با اخلاگران بازار مرغ

براتعلی صالحی افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی، عدم عرضه، مشمول احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور است و با برخورد قانونی تعزیرات حکومتی مواجه می شود، با توجه نیاز بازار، ضرورت تزریق مرغ بر بازار محسوس است و نگهداری کالا به صورت عمده و امتناع از عرضه آن با ۷۰ درصد جریمه بر مبنای قیمت کالا خواهد شد.

وی از مرغداران خواست که مرغ را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار اتحادیه و کشتارگاه قرار دهد و از افزایش قیمت به صورت خودسرانه امتناع کنند زیرا این کار تخلف است و مشمول برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ملاک قیمت مرغ اعلام رسمی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور است و تعزیرات حکومتی با هرگونه افزایش خود سرانه، برخورد قانونی انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، صالحی بیان کرد: با توجه به نشست دادستانی و تعزیرات حکومتی در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از الحاق در حق مردم مقرر شد هر واحد متخلف در صورت تخلف بلافاصله تعطیل و بر سر درب مغازه پلاکارد نصب شود البته این مجازات خارج از مجازات مقرر قانونی است.

 

منبع: ايسنا
  • بی نام ارسالی در

    کشوری که حاکمانش فکر منافع خودشونن مسئولیت کاری را فدای سیاست کثیف میکنن و حتی درکار،کارشکنی میکنن کشور بهتر از این نمیشه که قیمت دلار سربه فلک بره زندگی مردم با گرونی سرسام آوریها بدبختی روبرو میشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها