|
کدخبر: 288701

جدیدترین آگهی های استخدام نیروی خدماتی در اسفند ۱۴۰۱

استخدام جدیدترین آگهی های استخدام نیروی خدماتی در اسفند ۱۴۰۱

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام کاریابی موردتوجه کارجویان قرار گیرد، بررسی جدیدترین آگهی‌های استخدامی به شکل مستمر و روزانه است. حتی اگر مدت‌زمان زیادی است که مشغول پیدا کردن یک شغل مناسب هستید، احتمالا می‌توانید از بین آگهی‌های استخدامی در اسفندماه 1401 کاری مناسب برای خود پیدا کنید. یکی از انواع آگهی‌های استخدامی، آگهی استخدام نیروی خدماتی است.

بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی از کارجویان برای فعالیت در مشاغل خدماتی و نظافتی، دعوت به همکاری می‌کنند. بانکها، شرکت نفت، رستوران‌ها، هتل‌ها و شرکت‌های خصوصی معتبر،‌ همگی به استخدام نظافتچی و کارگر ساده نیاز دارند. در این مقاله، به برخی از فرصت‌های استخدام نیروی خدماتی در سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر نگاهی خواهیم انداخت.

آگهی استخدام نیروی خدماتی

اگر به کار در دستگاه‌ها و ادارات دولتی علاقه دارید، خوب است بدانید که سازمان آموزش‌وپرورش اخیرا خبری مبنی بر جذب و استخدام نیروی خدماتی در این سازمان منتشر کرده است. به شکلی که این سازمان در نظر دارد با جذب تعداد زیادی از افراد جویای کار در مشاغل خدماتی، مشکل کمبود نیروهای نظافتی، سرایدار و خدماتی را در مدارس دولتی برطرف سازد.

برای اطلاع از شرایط و زمان استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش، می‌توانید به لینک مورداشاره مراجعه کنید. بااین‌حال بسیاری از شرکت‌های خصوصی، مراکز پذیرایی و خدماتی مانند بانکها، رستوران‌ها، کافه‌ها و بیمارستان‌ها، به استخدام نظافتچی و کارگر خدماتی نیاز دارند. از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که اخیرا اقدام به انتشار آگهی استخدام نیروی خدماتی در تهران، کازرون، اهواز، شیراز و... کرده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمارستان چشم‌پزشکی نور
  • شرکت باندهای پزشکی ایران
  • پرشیا خودرو
  • فرآورده‌های گوشتی رباط
  • محیا دارو
  • پرداخت الکترونیک سامان کیش
  • پدیده شیمی جم
  • پارس پارینه
  • انتخاب الکترونیک
  • آسان پرداخت
  • کارخانجات سیمان لامرد
  • شرکت مهندسی طرح و ساخت دامون
  • اسنپ فود
  • نیان الکترونیک
  • دنیای ماموت
  • مانا انرژی پاک

در حقیقت تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در اواخر سال 1401، آگهی‌های استخدام آّبدارچی، سرایدار و نظافتچی را منتشر کرده‌اند. این شرکت‌ها در صنایع مختلفی فعالیت داشته و معمولا حقوق و مزایای مناسبی را به کارجویان پیشنهاد داده‌اند. در ادامه، برخی از انواع آگهی‌ استخدام نیروی خدماتی را موردبررسی قرار می‌دهیم.

آگهی استخدام نیروی خدماتی در پرشیا خودرو

یکی از شرکت‌هایی که در حوزه فروش و عرضه خودروهای خارجی فعالیت دارد، شرکت پرشیا خودرو است. این شرکت که به شکل اختصاصی در حوزه فروش و ارائه خدمات به خودروهای BMW و MINI فعالیت دارد، به استخدام کارجویان در فرصت شغلی کارمند خدمات نیاز دارد. از شرایط مورداشاره در آگهی استخدام نیروی خدماتی نظافتی در شرکت پرشیا خودرو، می‌توان به داشتن حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط، حداقل سن 22 سال و توانایی انجام امور مرتبط با پذیرایی و نظافت اشاره کرد.

استخدام کارگر خدماتی در شهر قدس

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه داروسازی، اخیرا از کارجویان برای کار در فرصت شغلی کارگر خدماتی در شهر قدس، دعوت به همکاری کرده است. شرکت محیا دارو که فعالیت خود را از سال 1383 شروع کرده است، در حوزه توزیع و پخش دارو به داروخانه‌ها فعالیت دارد.

شرکت محیا دارو با بیش از 500 نفر نیروی کاری، مزایای شغلی مختلفی مانند وام سازمانی، بیمه درمان تکمیلی، بسته‌ها و هدایای مناسبتی را در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهد. افرادی که در شهر قدس سکونت داشته و دارای حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط هستند، می‌توانند رزومه خود را برای آگهی استخدام این شرکت در فرصت شغلی کارگر خدماتی ارسال نمایند.

آگهی استخدام نیروی خدماتی و نظافت در انتخاب الکترونیک

یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه لوازم‌خانگی، شرکت انتخاب الکترونیک است. این شرکت با داشتن 12 کارخانه، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان صنعت لوازم‌خانگی در کشور است. این شرکت اخیرا از کارجویان آقا که دارای کارت پایان خدمت و حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط هستند، برای کار در فرصت شغلی نیروی خدماتی و نظافت دعوت به همکاری کرده است.

از مهم‌ترین وظایف مورداشاره در آگهی استخدام شرکت انتخاب الکترونیک برای فرصت شغلی نیروی خدمات و نظافتچی، می‌توان به مواردی مانند انجام پذیرایی از مدیران و کارکنان شرکت، نظافت و حفاظت از وسایل آبدارخانه، خرید مایحتاج آبدارخانه و نظافت محیط کار اشاره کرد.

آگهی استخدام نیروی خدماتی در کارخانجات سیمان لامرد

کارخانجات سیمان لامرد در سال 1383 تأسیس گردیده و هم‌اکنون، دارای بیش از 200 نفر نیروی کاری است. این شرکت اخیرا برای انجام امور نظافت، خدمات و پذیرایی، آگهی استخدام خود را در فرصت شغلی نیروی خدماتی در تهران منتشر کرده است. کارجویان با داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط، می‌توانند رزومه کاری خود را برای این فرصت استخدامی ارسال نمایند.

استخدام سرایدار در شرکت مهندسی دامون

شرکت مهندسی طرح و ساخت دامون، یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده مشاوره‌های فنی و تخصصی در حوزه تجهیزات صنعتی و صنایع نفت و گاز است. این شرکت که از سال 1392 فعالیت خود را شروع کرده است، توانسته است خدمات مختلفی را به شرکت‌های بزرگ و معتبری مانند مپنا، شرکت ملی فولاد، شرکت ملی صنایع مس، مجتمع گاز پارس جنوبی، پتروشیمی شازند و گروه گلرنگ ارائه دهد.

این شرکت اخیرا برای فرصت شغلی سرایدار در تهران، آگهی استخدامی خود را منتشر کرده است. نداشتن اعتیاد و سوءپیشینه، ارائه ضامن معتبر و داشتن حداقل مدرک کاردانی، از شرایط استخدام سرایدار در این شرکت است. از مزایای شغلی در این شرکت، می‌توان به بیمه درمان تکمیلی رایگان و وام بلندمدت اشاره کرد.

استخدام آبدارچی در مانا انرژی پاک

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر، شرکت مانا انرژی پاک در تهران است. این شرکت که در حوزه سرمایه‌گذاری، طراحی، نصب و راه‌اندازی وسایل و دستگاه‌های مرتبط با انرژی خورشیدی فعالیت دارد، اخیرا آگهی‌های استخدامی خود را در مشاغل مختلف ازجمله فرصت شغلی آبدارچی منتشر کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت، فرم استخدام آبدارچی را تکمیل نموده و برای کارفرما ارسال نمایید. از شرایط استخدام آبدارچی در این شرکت می‌توان به داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط، داشتن کارت پایان خدمت و ارائه حداقل مدرک تحصیلی دیپلم اشاره کرد. همچنین شرکت مانا انرژی پاک برای استخدام نیروی خدماتی، حداقل حقوق 10 میلیون تومان در ماه را پیشنهاد داده است.

جمع‌بندی

یکی از فرصت‌های شغلی که امکان کسب درآمد سریع‌ را برای کارجویان خانم و آقا فراهم می‌کند، فرصت شغلی نیروی خدماتی است. نظافتچی، آبدارچی، سرایدار و کارگر خدمات، برخی دیگر از عناوینی هستند که در انواعی از آگهی‌ استخدام نیروی خدماتی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله ضمن ارائه فهرستی از شرکت‌هایی که به استخدام نظافتچی، سرایدار و کارگر خدماتی در اواخر سال 1401 نیاز دارند، به بررسی برخی از جدیدترین آگهی‌های استخدامی در این گروه شغلی پرداختیم.

 

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها